I love it when a plan comes together!
Correct if I'm wrong
Voor minder dan 1000 kom ik hem halen denk ik
And now the most interresting part of deze grot
| I've got permission to color outside the lines |
Ach ik maak even een lijstje met 'waardeprijzen' (?) :
Intel Pentium III 600MHz - 250
256 mb ram pc 100 infineon - 200
20 GB schijf 5400 rpm - 200
ati rage 128 met 16 mb ram erop - 150
simpel geluidskaartje met boxen - 25
modem en isdn kaart - 25
intel netwerkkaart on-board - 200 (hele mobo
17" vision master pro scherm. - 300
Totaal : 1500 (met kast etc
ja hoor, met 17" en 256Op zondag 03 juni 2001 19:27 schreef Genotix het volgende:
Ik denk eerder rond de 1000 piek, en das eigenlijk al veel.
Het is wel een compleet systeem.. Op Ibazar kan je er wel 1500 voor krijgen denk ikOp zondag 03 juni 2001 19:27 schreef Genotix het volgende:
Ik denk eerder rond de 1000 piek, en das eigenlijk al veel.
De tweedehands markt is maar wat een gek er voor geeft.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik ff het een en ander proberen.
I love it when a plan comes together!
Yah, die 265mb is geen ruk meer waard en we gaan er vanuit dat het 2e hands is, en aangezien het een 600 is kan je ervan uit gaan dat het ongeveer een 1,5 jaar oud is. En die 17" wordt in de jaren ook wel gaarder. Het is een Iiyama en die is wel goed, maar nieuw is die denk ik iets van 600 piek. Als je deelt door 2 dan heb je nog maar een prijs van 300 piek. Het geheugen denk ik iets van 100 piek.Op zondag 03 juni 2001 19:28 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
ja hoor, met 17" en 256
Dit zijn natuurlijk prijzen die ik redelijk vind, en je weet nooit wat er met dat ding gebeurt is, maarjah wat een gek er voor geeft kan je ervoor vragen, dus probeer altijd je spul kwijt te raken aan mensen die er geen ruk vanaf weten en dan kan je ze lekker afzetten.
1000,- is idd veel te weinig..
1500,- is een leuk prijzje ja
Als de monitor nog goed is helemaal..
Joepie ik had het goedOp zondag 03 juni 2001 19:37 schreef The Fox het volgende:
1000,- is idd veel te weinig..
1500,- is een leuk prijzje ja
Als de monitor nog goed is helemaal..
Mag ik hem nu hebben
1500 is denk ik eerlijk.
1000 voor je tante
2000 voor wat de internet-gek ervoor geeft
Dat kan wel zijn, maar daar ging het over een systeem dat samengesteld werd. Dus niet compleet (zelfbouw dacht ik). Was voor een tweaker, dus iemand die zelf wel achter alles kan komen enzo.Op zondag 03 juni 2001 19:39 schreef Genotix het volgende:
Voor de 1750 piek kan je een heel systeem kopen met een 1g erin, laatst een hele toppic over geweest, dus dan vind ik die 1000 piek niet weinig voor dit systeem.
Kijk als ik nu een PIV koop bij de vobis kan ik hem via internetwinkels ook wel voor 600 piek goedkoper krijgen.
Ik denk dus dat je als je 1500 niemand afzet
Tuurlijk, is toch ook tegen mijn principes, ik verkoop trouwens toch alleen aan familie, en dan kun je het niet maken om erg veel te vragen. Ik geef alleen aan dat het mogelijk is, verder moet iedereen voor zich uitmaken of ze een of andere dombo gaan oplichten of niet.Op zondag 03 juni 2001 19:34 schreef Genotix het volgende:
[..]
Yah, die 265mb is geen ruk meer waard en we gaan er vanuit dat het 2e hands is, en aangezien het een 600 is kan je ervan uit gaan dat het ongeveer een 1,5 jaar oud is. En die 17" wordt in de jaren ook wel gaarder. Het is een Iiyama en die is wel goed, maar nieuw is die denk ik iets van 600 piek. Als je deelt door 2 dan heb je nog maar een prijs van 300 piek. Het geheugen denk ik iets van 100 piek.
Dit zijn natuurlijk prijzen die ik redelijk vind, en je weet nooit wat er met dat ding gebeurt is, maarjah wat een gek er voor geeft kan je ervoor vragen, dus probeer altijd je spul kwijt te raken aan mensen die er geen ruk vanaf weten en dan kan je ze lekker afzetten.Dit gaat erg tegen me principes in, dus ga nou geen 2000 piek vragen voor dit systeempje, ookal is er een dwaas die het ervoor wilt geven.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
NOg heel ff doorzagen. Die van 1750 was zonder monitor (scheelt nieuw 650 en tweede hands 300) en hij hoefde geen 19% BTW te dokken, had minder geheugen en dezelfde HD.Op zondag 03 juni 2001 19:43 schreef Genotix het volgende:
Nounou wat zouden jullie dan geven voor een athlon classic 850 met de Abit ka7 en een goldfinger???
Voor alleen de proc mobo cooler, denk zo'n 500 ofzo (Weet eigenlijk niet wat een coldfinger is, is dat om de OC-en
Maar ook deze prijs gok ik
Correct me if I'm wrong
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Zal niet bijzonder veel waard zijn, proc. is fysiek beschadigt en overgeklokt geweestOp zondag 03 juni 2001 19:43 schreef Genotix het volgende:
Nounou wat zouden jullie dan geven voor een athlon classic 850 met de Abit ka7 en een goldfinger???
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Daarom doe ik hem ook weg in de kenniskring, en niet voor veel.Op zondag 03 juni 2001 19:56 schreef d-Frag het volgende:
[..]
Zal niet bijzonder veel waard zijn, proc. is fysiek beschadigt en overgeklokt geweest
Nou ben ik wel benieuwd wat je je eigen spul waard vindOp zondag 03 juni 2001 20:01 schreef Genotix het volgende:
[..]
Daarom doe ik hem ook weg in de kenniskring, en niet voor veel.
Niet om sarcastisch te zijn, maar vraag me af of die 500 van mij een beetje klopte
En ik blijf 1000 aan de goedkope kant vinden zitten
Kewl, zijn we het nog ergens over eens ookOp zondag 03 juni 2001 20:12 schreef Genotix het volgende:
mmm 500 piek zou wel gaan, wou hem weg doen voor 450 piek, lijkt me wel redelijk.
Maar kan je dan nog snel vertellen wat zo'n goldfinger device is, dat is toch om over te klokken van classics
Damn, ga mezelf nog eens onderschatten, dat dacht ik alOp zondag 03 juni 2001 20:16 schreef Genotix het volgende:
yah goldfinger is een printplaatje met dipswitches die je op je cpu moet klikken en dan kan je je multiplier ermee veranderen.
Hmm, nou zijn de vragen op, was net zo'n leuk topic
Iemand nog een systeem dat we moeten taxeren
Dus niet zeiken
Zijn we het weer eensOp zondag 03 juni 2001 20:35 schreef Genotix het volgende:
wat een afzetters man.stelletje rukkers zijn dat.
Voor nieuw is dat idd afzetterij. Ik heb hier thuis nog beter staan. Mag je voor 100 zo meenemen