Het vorige topic werd gesloten door de nieuwe regels vandaar deze opnieuw.
Ik kreeg ook een mail met de bevestiging dat m'n gratis zonnebril niet werd geleverd. Mail naar toef gestuurd dat ik het waardeloos vond omdat ik al klant ben ik nu dus te werd gekomen. Ik heb de volgende mail terug gekregen van PME!
Beste Meneer,
Allereerst natuurlijk bedankt voor uw deelname aan de winactie.
Het was zeker niet onze bedoeling u als klant tekort te doen.
Uw bestelling is niet goed doorgekomen omdat u een ander artikel bij de zonnebril moet bestellen.
Waarschijnlijk is dit niet duidelijk gecommuniceerd, onze gemeende excuses hiervoor.
Wij sturen u daarom de zonnebril alsnog toe.
Met vriendelijke groet,
Webshop Service Team PME Legend
Ik wil u vertellen dat ik dit een waardeloze actie vind wanneer ik al paar broeken van u heb en dan geen gratis zonnebril kan krijgen. Ik moet dan eerst een uitgave doen die ik al lang gedaan heb. U doet hier bestaand klanten mee te kort!
Met vriendelijke groet,
Hij wordt voor mij dus opnieuw opgestuurd misschien mensen die het zelfde gevoel hadden kunnen dit ook proberen!
PS: typ dit op een telefoon excuses voor de layout en eventuele spelfouten
Ik kreeg ook een mail met de bevestiging dat m'n gratis zonnebril niet werd geleverd. Mail naar toef gestuurd dat ik het waardeloos vond omdat ik al klant ben ik nu dus te werd gekomen. Ik heb de volgende mail terug gekregen van PME!
Beste Meneer,
Allereerst natuurlijk bedankt voor uw deelname aan de winactie.
Het was zeker niet onze bedoeling u als klant tekort te doen.
Uw bestelling is niet goed doorgekomen omdat u een ander artikel bij de zonnebril moet bestellen.
Waarschijnlijk is dit niet duidelijk gecommuniceerd, onze gemeende excuses hiervoor.
Wij sturen u daarom de zonnebril alsnog toe.
Met vriendelijke groet,
Webshop Service Team PME Legend
Ik wil u vertellen dat ik dit een waardeloze actie vind wanneer ik al paar broeken van u heb en dan geen gratis zonnebril kan krijgen. Ik moet dan eerst een uitgave doen die ik al lang gedaan heb. U doet hier bestaand klanten mee te kort!
Met vriendelijke groet,
Hij wordt voor mij dus opnieuw opgestuurd misschien mensen die het zelfde gevoel hadden kunnen dit ook proberen!
PS: typ dit op een telefoon excuses voor de layout en eventuele spelfouten