Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[04-04 aanbieding] Asus F501A-XX077H Laptop € 333 - Redcoon

Pagina: 1
Acties:
http://www.redcoon.nl/hotdeals-B455169

http://voordeelflyer.redcoon.nl/res/3520/DYNAMIC/2013_01/04_04/newsletter-hot-deal-nl.png
quote:
Asus F501A-XX077H (15,6" / Celeron B820 / 4GB / 320GB)
Uitgerust met het Intel Sandy Bridge platform, levert de ASUS F501A de beste mobiele prestaties en multitasking-mogelijkheden in z’n klasse, zowel voor werk als ontspanning. Dit alles zit ook nog eens verpakt in een prachtige zwarte behuizing.

Blijf comfortabel werken dankzij IceCool-technologie die speciaal door Asus is ontwikkeld. Door een aangepaste interne lay-out te ontwikkelen, is de warmteafvoer dermate verbetert dat de polssteunen van deze laptop altijd koel blijven. Hierdoor kun je comfortabeler werken, zelfs tijdens lange sessies!

Dankzij de Direct-On functie krijg je een Smartphone-achtige ervaring op een laptop! Alleen ASUS-laptops bieden je een echte direct-aan ervaring in 2 seconden vanuit de slaap-of sluimerstand, en rekenen zo af met lange opstarttijden zodat u direct weer verder kunt gaan waar u gebleven was. Dankzij ASUS Super Hybrid Engine II-technologie krijgt u ook tot wel 14 dagen stand-by, met automatische data back-up voor het geval de acculading onder de 5% komt.
Nu 333 euro, goedkoopste in de PW is net geen 60 euro duurder.

[Voor 3% gewijzigd door pven op 04-04-2013 10:16]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• 318025
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Dat is lekker goedkoop, in lokale computerwinkeltjes durven ze dit spul voor € 499 te verkopen en dan draagt het ook nog Acer als merk.

• fridgeman
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-09-2016

fridgeman

SomaFM Secret Agent

Nu alleen nog een tag? zonder dat er wordt aangegeven wat voor soort aanbieding het betreft?

Laatst een Lenovo B590 voor €336 incl €6 thuiskopie belasting gekocht.

Seriously Asus? die om de zoveel tijd hun hele site omgooit en relevante drivers/support uitstekend weet te verstoppen? Nooit begrepen dat dat merk zo populair was/is.

[Voor 65% gewijzigd door fridgeman op 04-04-2013 10:26]

Doet niet aan ontwikkelingssamenwerking.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:37

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Titel gefixt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• thijszor
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 00:31
Let erop dat deze serie zonder cd/dvd drive komt, maar zijn wel relatief licht.

• FlyEragon
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-04 10:57

FlyEragon

Alien Monkeys

quote:
thijszor schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:36:
Let erop dat deze serie zonder cd/dvd drive komt, maar zijn wel relatief licht.
Goed dat je het zegt. Bijna besteld voor mijn zus maar zonder dvd speler heeft ze er weinig aan. Toch jammer, volgens mij zijn er wel vaker budget notebooks onder de 350 geprijsd en ook met optisch drive.

• 3CPO
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-03 07:54
Mooie prijs!

• reiniero
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-04 22:19
Toch jammer van die processor, die is wel zo ontiegelijk traag dat je wel erg veel geduld moet hebben om met zo`n laptop te werken.

• ThAZiP
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 03-04 09:45
Ik heb een ultrabook, en mis de optical echt nooit. Voordeel is ook dat die laptop hierdoor lichter en dunner is.

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:35
quote:
reiniero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:43:
Toch jammer van die processor, die is wel zo ontiegelijk traag dat je wel erg veel geduld moet hebben om met zo`n laptop te werken.
Daar klopt natuurlijk niets van.
Alle cpu's die nu verkocht worden zijn meer dan voldoende voor 95% van de mensen.
Alleen omdat de cpu het label celeron heeft wil niet zeggen dat het een trage cpu heeft.
Enkel dat het tegen de pentium tegenhanger minder cache heeft en wellicht lager geklokt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Sinner
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2017

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

quote:
Sinned123 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:46:
[...]

Alle cpu's die nu verkocht worden zijn meer dan voldoende voor 95% van de mensen.
Alleen omdat de cpu het label celeron heeft wil niet zeggen dat het een trage cpu heeft.
Enkel dat het tegen de pentium tegenhanger minder cache heeft en wellicht lager geklokt.
Dit dus. De gemiddelde gebruiker heeft hier gewoon voldoende aan. Helemaal voor €333

• reiniero
quote:
Sinned123 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:46:
[...]

Hierin is mijn ervaring toch anders. Gister bijvoorbeeld een Lenovo B580 geïnstalleerd. Die dingen zijn zo traag dat er nauwelijks mee te werken is (voor mij dan..). Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de processor maar ook o.a. de harde schijf. Ik vind dat je nog beter een 2 jaar oude laptop met een i3 kan kopen dan zoiets van deze aanbieding.

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 08:20

CeesKees

I rest my Kees

Voor die 60 euro verschil kun je er mooi een SSD in hangen. Dan is het beestje rap zat!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• FlyEragon
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-04 10:57

FlyEragon

Alien Monkeys

quote:
reiniero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:51:
[...]

Hierin is mijn ervaring toch anders. Gister bijvoorbeeld een Lenovo B580 geïnstalleerd. Die dingen zijn zo traag dat er nauwelijks mee te werken is (voor mij dan..). Dit ligt natuurlijk niet alleen aan de processor maar ook o.a. de harde schijf. Ik vind dat je nog beter een 2 jaar oude laptop met een i3 kan kopen dan zoiets van deze aanbieding.
Ik vind dat je beter deze kan kopen met een 128GB SSD, dan heb je een snelle laptop voor de dagelijkse simpele dingen. Alles behalve gamen zou prima moeten draaien. Heb zelfs een tragere cpu in mijn htpc zitten en daarmee kan ik ook alles vloeiend uitvoeren behalve games.

• ThAZiP
Wat verwacht je voor € 333,-? Een i7 met 8GB en een SSD?

• reiniero
quote:
FlyEragon schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:52:
[...]

Ik vind dat je beter deze kan kopen met een 128GB SSD, dan heb je een snelle laptop voor de dagelijkse simpele dingen. Alles behalve gamen zou prima moeten draaien. Heb zelfs een tragere cpu in mijn htpc zitten en daarmee kan ik ook alles vloeiend uitvoeren behalve games.
Met een SSD erin word het inderdaad een ander verhaal. Mijn ervaring met dit soort laptops is dat ze heel traag zijn, maar dat een SSD zeker helpt om er een leuke laptop van te maken.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
quote:
Voorwaarden redcoon Hot Deal-actie 2013
Voorwaarden redcoon Hot Deal-actie 2013
De Hot Deals worden onder de volgende voorwaarden aangeboden. Naast deze voorwaarden gelden de algemene voorwaarden en
aanvullende algemene voorwaarden van redcoon.nl.
1. Iedere Hot Deal is een vooraf bepaald artikel uit het assortiment van redcoon.nl.
2. De Hot Deals-actie loopt van donderdag 4 april tot en met dinsdag 14 mei. Met uitzondering van deze twee data, zullen er wekelijks twee
Hot Deals-zijn – één op dinsdag en één op donderdag – die lopen van 10.00 uur tot 22.00 uur of zolang de voorraad van het Hot
Deal-artikel strekt.
3. De actuele vooraad van het Hot-Deal artikel wordt duidelijk op de productpagina van het Hot Deal-artikel getoond. De vooraad wordt
bijgewerkt zodra het browservenster ververst wordt. Om technische redenen is het mogelijk dat het aangegeven voorraadaantal afwijkt
van het daadwerkelijke vooraadaantal. Zodra de aangegeven vooraad ‘0’ is, zal de Hot Deal automatisch verlopen en zal de knop ‘Bestel
nu’ niet langer actief zijn. De Hot Deal zal in elk geval verlopen om 22.00 uur op de dag waarop deze begonnen is, ongeacht het
voorraadaantal op dat tijdstip.
4. Het Hot Deal-artikel kan aangeschaft worden middels het gebruikelijke bestelproces in de webshop van redcoon.nl. Bestellingen per
telefoon, chat, e-mail, social media of op andere wijze zijn uitgesloten. Zodra de klant het Hot Deal-artikel in de winkelwagen geplaatst
heeft, blijft het 15 minuten gereserveerd. Mocht het bestelproces binnen dit tijdsbestek niet afgerond worden, dan wordt de winkelwagen
automatisch geleegd. We willen namelijk iedere klant de mogelijkheid bieden te profiteren van de Hot Deals.
5. Iedere klant kan slechts één maal een bepaald Hot Deal-artikel aanschaffen. Deze beperking bestaat om wederverkoop van het artikel te
voorkomen.
6. Medewerkers van redcoon en van andere onderdelen van de Media Saturn Holding en leden van diens huishoudens zijn uitgesloten van
deze actie en mogen derhalve geen Hot Deal-artikelen aanschaffen.
Geen enkele Hot Deal missen? Meld je aan voor onze nieuwsbrief, waarin iedere Hot Deal aangekondigd wordt!
Komende tijd dus iedere dinsdag en donderdag een Hot Deal bij Redcoon.

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Als je er een SSD bij bestelt, dan betaal je daarover ook geen verzendkosten...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:51
Bij mediamarkt kost z'n broertje met AMD E2 1,8GHz ook €333. Gratis verzending.

http://www.mediamarkt.nl/...21,587605.html?langId=-11

Ik gebruik hem voor office en internet. Prima ding en zeker voor dit geld!

[Voor 21% gewijzigd door LuPo op 04-04-2013 12:25]

• 3CPO
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-03 07:54
quote:
LuPo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:17:
Bij mediamarkt kost z'n broertje met AMD E2 1,8GHz ook €333

Ik gebruik hem voor office en internet. Prima ding en zeker voor dit geld!
je link werkt niet

• ThAZiP
Zo'n A2 is toch wel een aardig stukje langzamer, volgens http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.

A2 scoort 849 punten passmark
B820 scoort 1505 punten passmark.

• LuPo
Ik zie het inderdaad. Dan is dit de betere aanbieding.

• ThAZiP
Ze hebben er nog genoeg :)

• rschu68
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01-04 20:08

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

2GB vs 4GB
1,8GHZ vs 1,7GHZ

• rschu68
Ja, + DVD / meer usb 3.0 en 2.0 poorten ...

• ThAZiP
1 jaar garantie op de Lenovo, Asus keurig 2 jaar.

• LuPo
De capaciteit van de batterij van de Lenovo is ook maar de helft van die van de Asus.

• rschu68
Ja maar hoe efficient/zuinig gaat de Asus met energie om... dat weten we niet .

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:35
quote:
reiniero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:51:
[...]

Ik kan je garanderen dat het aan de harde schijf ligt.
Meestal van een oudere generatie met 2MB cache en 5400rpm.
Vervang je deze voor een WD Black dan moet je al een flinke boost voelen en helemaal als je er een SSD in stopt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Sinner
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2017

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

quote:
rschu68 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:04:
Daarnaast komt het overgrote deel van dit soort laptops nooit buitenshuis. :P

• -WarAx-
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-04 07:05
Kan dit topic op slot? De aanbieding is afgelopen en dan lijkt het me handig dat dit topic ook weer zo snel mogelijk weer verdwijnt om het overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuPo
quote:
rschu68 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:04:
Ik heb de AMD E2 1800 variant laatst mee gehad naar college en kon 4 uur op de accu. Die 4400mAh is dus niet voor de poes. :D
Topdingetje voor dit geld..

http://www.mediamarkt.nl/...21,587605.html?langId=-11
quote:
Sinner schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:52:
[...]

Daarnaast komt het overgrote deel van dit soort laptops nooit buitenshuis. :P
Juist wel: dun (door ontbreken van optische drive), klein formaat, licht (2kg) en de grote accucapaciteit maken het de ideale reisgenoot voor een studentenbudget. :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True