Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Dat ding is >4 jaar oud en dan gaan de prijzen niet meer naar beneden. Mijns inziens geen goede deal voor oude meuk.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 63975
Precies.
Volgens mij is dit oude voorraad die ze voor een zacht prijsje willen dumpen.
Volgens mij is dit oude voorraad die ze voor een zacht prijsje willen dumpen.
Tuurlijk is het een ouder product, maar voor deze prijs krijg je wel een product dat kwalitatief zeer goed is. Goeie bouwkwaliteit en ondersteuning, uitgebreide community en zeer veel add-ons. Ik denk dat het voor een aantal mensen zeker een goeie deal kan zijn. Ik heb zelf in ieder geval zeer veel plezier van dit apparaat, dus om meteen te roepen dat het niks is vind ik een beetje kort door de bocht.
De centralpoint website geeft duidelijk aan dat dit een Diskless versie is. Je vergelijkt hem met een exemplaar waar 2TB schijf in zit. Pricewatch en TS hebben het beide fout
Nee, de (titel in de) Pricewatch is fout. Deze NAS wordt zonder HDD's geleverd.
Kijk naar de grafiek van de pricewatch. Let niet op de uitschieters. Een jaar geleden was de prijs gedaald naar de €100,- omdat het een oud model betreft. Nu dalen de prijzen niet, maar stijgen ze omdat het een antiek model is.
Kijk naar de grafiek van de pricewatch. Let niet op de uitschieters. Een jaar geleden was de prijs gedaald naar de €100,- omdat het een oud model betreft. Nu dalen de prijzen niet, maar stijgen ze omdat het een antiek model is.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Voor een leuke NAS (diskless) wel een leuke prijs om een centrale storage voor weinig neer te zetten in huis.
Dit mag dan wel het "oudere" broertje zijn maar dat neemt niet weg dat je er veel mee kan. (niet alles natuurlijk)
Dit mag dan wel het "oudere" broertje zijn maar dat neemt niet weg dat je er veel mee kan. (niet alles natuurlijk)
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Helemaal waar, hier staat er ook één alweer een paar jaartjes prima dienst te doen als (externe) ftp-server, nzb DL-server, mediaserver en centrale storage. Niet de snelste, maar functioneel uitstekend spul.stuffer schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:39:
Voor een leuke NAS (diskless) wel een leuke prijs om een centrale storage voor weinig neer te zetten in huis.
Voor dit geld kan je er geen miskoop aan hebben (mits je juiste verwachtingen hebt
Pagina: 1