Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google & Opera stappen over feedback

Pagina: 1
Acties:

• MaestroMaus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 13:06
Beste redactie,

Ik snap de noodzaak van korte artikelen. Echter, als dit artikel wat korter verwoord zou zijn (wat makkelijk kan) dan zou er ruimte geweest zijn om uit te leggen waarom er voor blink gekozen is door Google. En bij gebrek aan deze info zouden de voordelen van Blink opgesomd kunnen worden. Nu zijn mensen die dat willen weten alsnog gedwongen om zelf research te gaan doen over dit onderwerp (en iedereen met interesse voor dit onderwerp wil dat weten).

Ik merk dit soort dingen wel vaker en wil het daarom ook meteen als algemene feedback aanmerken: houd de artikelen kort maar zorg ervoor dat de inhoud daar niet zwaar op achteruit gaat.

Mvg,

Een vaste lezer.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp? Het artikel is te kort maar had nog korter gekund maar moet ook langer met meer info?

De voordelen van Blink heeft Google zelf maar kort aangestipt en dat staat gewoon in het stuk (meer ruimte voor innovatie, opgeschoonde codebase, nieuwe features) Ik heb nog wat postings van Google Chrome-ontwikkelaars toegevoegd met meer info, maar ook die blijven aan de oppervlakte. Ik zou publicatie vanochtend niet uitgesteld hebben voor deze info. Heb jij bronnen gevonden met concrete info over de voordelen?

nieuws: Google en Opera stappen over op fork 'Blink' van WebKit-browserengine - update

• MaestroMaus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-11 13:06
Blijkbaar ben ik niet duidelijk geweest. Ik bedoel dit:
Het stuk zoals het er nu staat had korter kunnen zijn zonder aan inhoud te verliezen.

De ruimte die je daarmee gewonnen had, had je dan weer kunnen gebruiken om dat beetje extra informatie toe te voegen waardoor je het verhaal wel compleet maakt.

Ik heb vanmorgen wat gezocht maar kon langs de gebruikelijke kanalen ook niet veel nieuws vinden (wat ik jammer vind). Die extra "oppervlakkige informatie" maakt het verhaal wel al een stuk completer vind je ook niet? Daar komen we wat verder mee. Het is imho een redelijk opvallende keuze.

Of je hem wel of niet moet posten zie ik zo: ik lees met enige regelmaat nieuws een of twee dagen voor het op Tweakers komt. Dat is niet erg, dat gebeurd andersom ook. Mij lijkt een paar uur extra uitstel zodat je een meer compleet verhaal levert niet verkeerd. Let wel: jullie zijn een van de grootste ICT nieuwssites van Nederland. Kwaliteit hoog houden is belangrijk.

Maar hé, neem het allemaal als feedback, niet als kritiek. Voor hetzelfde geld ben ik gewoon een uitzondering. Ik merk gewoon dat deze gedachte me vaker inschiet bij het lezen van jullie artikelen. Ik zou zelf graag dit soort feedback ontvangen dus daarom stuur ik dit jullie. Je moet geen dingen gaan doen omdat ik het zeg. Je moet kijken of je denkt dat ik een fair punt maak.