Samsung S24B350H met roze zweem

Pagina: 1
Acties:

• Meerkater
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09-2023
Hey allemaal

Ik heb sinds kort een 2de beeldscherm namelijk een Samsung S24B350H. Mijn andere monitor is een Samsung S24A350H.

Het nieuwe model staat nu ingesteld als primair beeldscherm via HDMI. De andere via VGA. Ik merk dat het nieuwe beeldscherm blijkbaar een roze zweem heeft in vergelijking met mijn oude scherm. Op deze laatste zijn de kleuren veel natuurlijker.

Mijn 3d kaart is een Geforce 660Ti. Ik heb al geprobeerd om de kabels te verwisselen maar dit geeft geen verschil. Mijn oudere monitor blijft de natuurlijkste kleuren tonen.

Hoe langer je erop kijkt, hoe meer de roze kleur opvalt.

Ik heb al een factory reset geprobeerd en de instellingen staan voor de rest gelijk als de monitor die het mooiste beeld toont.

De monitor die ik vroeger als 2de scherm gebruikte (ook een Samsung) had dit probleem niet.

Weet iemand een oplossing?

Groeten en bedankt!
Robin

[ Voor 5% gewijzigd door Meerkater op 04-04-2013 08:00 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32
Je hebt al de kabels omgewisseld, maar heb je ook al geprobeerd om het primaire scherm te wisselen met het secundaire via de video-drivers?

En als je andere aansluitingen hebt (DVI, Displayport), heb je die al geprobeerd?

En die roze gloed, het is toch geen beschermfolie dat op de monitor zit? :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry