iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Deze is nieuw, na een aantal vorige drama's is het persoonlijk gecontroleerd bij samsungNixo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:41:
Ik zag hem ook. Scherpe prijs. Ik denk wel dat het refurbished spul is.
NS FC: SW 2742 0448 8213
hmm als de kleur geen probleem isDivZero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:06:
[afbeelding]
Samsung Galaxy S2 Plus Wit voor € 249,95 bij iBOOD vandaag. Geldig t/m vrijdag 5 april 00:00
Laagste prijs in de PW is € 325
pricewatch: Samsung Galaxy S2 Plus Wit
pricewatch: Samsung Galaxy S II Plus Blauw
scheelt nog steeds 45 euro,,,

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Het is dan ook voor het eerst sinds tijden dat ze een echt mooie aanbieding haddenDivZero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:42:
En uitverkocht..... dat ging snel. Tijd geleden dat de "hoofd" iBOOD al zo vroeg is uitverkocht
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Bij iBOOD Extra hebben ze een paar echte toppers gehad in de afgelopen 2 weken http://extra-nl-nl.forum.ibood.com/category/products/arjanpvt schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:46:
[...]
Het is dan ook voor het eerst sinds tijden dat ze een echt mooie aanbieding hadden
Waaronder de niet in Nederland verkochtte Google/LG Nexus 4
[ Voor 0% gewijzigd door DivZero op 04-04-2013 13:17 . Reden: Nexus is wel te koop in NL :+ ]
pricewatch: LG Nexus 4 16GB ZwartDivZero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:50:
[...]
Waaronder de niet in Nederland verkochtte Google/LG Nexus 4
Nickname does not reflect reality
Oeps... My bad
Wel was het een mooie deal voor € 389,98 vs. PW € 428,00
Zou mij die drie tientjes wel waard zijn om geen aanmerking te hoeven maken op de non-existent after sales en garantie afwikkeling bij iBood. Slechter kan bijna niet werkelijk. Ieder zijn ding, uiteraardDivZero schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:16:
[...]
Wel was het een mooie deal voor € 389,98 vs. PW € 428,00
Nickname does not reflect reality
Laat maar..
- Retour aanmelden via website
- Klantenservice hierover bellen (kreeg direct iemand aan de lijn)
- Je "RMA" nummer doorgeven
- Binnen 15 minuten had ik een retourformulier waarmee ik mijn product kosteloos kon terugsturen

En weer uitverkocht....Edman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:09:
Hier niet hoor.

Geen idee wat ze daar aan het uitspoken zijn maar hij was heel even weer te koop...
Update:
Er waren dus enkele stuks extra beschikbaar en in ongeveer 20 minuten was het weer uitverkochtBeste iBOODers,
We hebben nog enkele stuks weten te bemachtigen en bieden daarom nog een aantal extra Samsung telefoons aan! Wees er snel bij want dit maal geldt wel: Op = op!
Met vriendelijke groet,
Team iBOOD
[ Voor 64% gewijzigd door DivZero op 04-04-2013 18:13 ]
http://www.ibood.com/nl/n...l&utm_campaign=newsletter
Hoe zie je hoeveel er nog beschikbaar zijn?
Dat kun je niet zienCelica_T20 schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:05:
Net 1 besteld
Hoe zie je hoeveel er nog beschikbaar zijn?
I intend to live forever. So far, so good.
Dit wekt bij mij het vermoeden dat hij weet hoeveel er nog beschikbaar zijn, of wat bedoel je ermee?oinkoink12 schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:38:
En hij is alweer halverwege voor de trage beslissers
Ik heb een beetje voorkennis, maar voorlopig zijn er net weer nieuwe bijbesteld!Celica_T20 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:12:
[...]
Dit wekt bij mij het vermoeden dat hij weet hoeveel er nog beschikbaar zijn, of wat bedoel je ermee?
[ Voor 39% gewijzigd door Stenii op 15-04-2013 16:24 ]
...oinkoink12 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:26:
[...]
Ik heb een beetje voorkennis, maar voorlopig zijn er net weer nieuwe bijbesteld!
[ Voor 11% gewijzigd door oinkoink12 op 16-04-2013 00:48 ]