3 monitoren op 1 6950 en 1 pci-videokaart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-07 12:16
Om even te testen haalde ik net een oude pci-videokaart van zolder; een echte Jaton Video-158PCI-64Twin.

Ik heb een 6950 waar mijn monitor (dvi) en televisie (hdmi) op zijn aangesloten. Ik wil graag een 3e monitor via 1 van de 2 vga-aansluitingen aansluiten op de pci videokaart.

De kaart wordt herkend in Windows 7 en geinstalleerd. Na het opnieuw opstarten van de pc en het aansluiten van de (3e) vga-monitor, krijg ik geen beeld. Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk zie ik een geel uitroeptekentje bij de pci-videokaart met de melding 'device cannot start'. De drivers zijn volgens de computer de nieuwste die ik kan gebruiken.

Iemand een idee wat ik kan doen om de 3e monitor werkend te krijgen?

Als dit uiteindelijk toch werkt, komt ie in een pc met een 5450 om daarop ook 3 monitoren te kunnen gebruiken.

edit: Oh, spelfoutje in de titel. Ik heb een 6950 en niet een 6990. Mocht een mod dit lezen, kun je het even aanpassen? :D

[ Voor 25% gewijzigd door KoffieNT op 03-04-2013 22:56 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:51
Zoek even op Eyefinity, in principe moet alles op de 6950 kunnen, mits één monitor displayport gebruikt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 09:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Titel aangepast... ;)

En idd, deze videokaart kan door eyefinity drie schermen aan. Met een adaptertje ben je de man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-07 12:16
Dat klopt, maar deze kaart komt in een pc met een 5450. Deze 5450 heeft helaas geen Displayport en dan werkt Eyefinity niet.

:D