Ok ik ben van plan om een nieuw systeem te bouwen met een Abit KT7a raid moederbord als basis.
Wat ik graag wil weten welke componenten ik het beste kan gebruiken.
Voor de Cpu heb ik al een optie de Amd thunderbird 1.4.
Het geheugen is een ander verhaal, is DDR een 128 x2 een goede keus of is er iets beters.
Oops had moeten zeggen dat ik eigenlijk al wist van mijn Hdd en en de rest van de componenten alleen ik moet weten of er sites zijn die het beste advies geven wat bij mekaar past en niet
En de prijs dat maakt me niks uit
Verder dacht ik aan een G3 vidcard.
Maar verder wil kan ik op dit moment nog niks zeggen zo wie helderd dit een beetje op zo dat ik weet dat de opties die ik wil ook bij mekaar passen.
Het is mijn tweede systeem die ik nu bouw.
voor verdere componenten zoals Hdd,DVD en CDRW heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken.
Wat ik graag wil weten welke componenten ik het beste kan gebruiken.
Voor de Cpu heb ik al een optie de Amd thunderbird 1.4.
Het geheugen is een ander verhaal, is DDR een 128 x2 een goede keus of is er iets beters.
Oops had moeten zeggen dat ik eigenlijk al wist van mijn Hdd en en de rest van de componenten alleen ik moet weten of er sites zijn die het beste advies geven wat bij mekaar past en niet
En de prijs dat maakt me niks uit
Verder dacht ik aan een G3 vidcard.
Maar verder wil kan ik op dit moment nog niks zeggen zo wie helderd dit een beetje op zo dat ik weet dat de opties die ik wil ook bij mekaar passen.
Het is mijn tweede systeem die ik nu bouw.
voor verdere componenten zoals Hdd,DVD en CDRW heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken.