Ik ben op zoek naar een (goedkope) shared hosting provider waarbij het mogelijk is meerdere subdomains naar dezelfde root folder op de server te laten wijzen. Momenteel heb ik hosting + domeinnaam registratie van mijndomein.nl maar helaas wordt ieder subdomein dat ik hier aanmaak naar een gelijknamige map op de server geforward. Zo gaat nl.example.com naar de map nl.example.com en en.example.com naar de map en.example.com.
Weet iemand een alternatief voor mijndomein.nl waar het mogelijk is alle subdomeinen naar de rootmap example.com (of welke root folder dan ook) te wijzen? Ik weet dat er veel shared hosters zijn waar dit kan maar ik wil er zeker van zijn voor ik hier ook daadwerkelijk voor ga betalen. Daarnaast is dit soort informatie niet snel te vinden op de websites van de desbetreffende hosting partijen. Ervaringen en aanraders?
Weet iemand een alternatief voor mijndomein.nl waar het mogelijk is alle subdomeinen naar de rootmap example.com (of welke root folder dan ook) te wijzen? Ik weet dat er veel shared hosters zijn waar dit kan maar ik wil er zeker van zijn voor ik hier ook daadwerkelijk voor ga betalen. Daarnaast is dit soort informatie niet snel te vinden op de websites van de desbetreffende hosting partijen. Ervaringen en aanraders?