Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe 7 nvidia reeks gpu's

Pagina: 1
Acties:

• extremezz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo
Ik was van zin om een laptop te kopen met een gt650m gpu,mar nu de 700 reeks gpu's er zijn dacht ik of ik beter kan wachten tot er laptops zijn met bv een gt750m en dus sneller ?

• BrutalCoding
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Welkom op het GoT mede tweaker!

Zou je wellicht je post kunnen aanpassen volgens het LAA beleid? Link: LAA beleid
Dit maakt alles wat duidelijker, want wij weten bijv. nu niet waarvoor je een snellere nodig hebt. Je post is nogal kort op dit moment ;( .

[ Voor 15% gewijzigd door BrutalCoding op 03-04-2013 20:15 ]

• extremezz
BrutalCoding schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:10:
Welkom op het GoT mede tweaker!

Zou je wellicht je post kunnen aanpassen volgens het LAA beleid? Link: LAA beleid
Dit maakt alles wat duidelijker, want wij weten bijv. nu niet waarvoor je een snellere nodig hebt. Je post is nogal kort op dit moment ;( .
Wacht,ik zal het vlug eens lezen ...... :)
Jah waarom heb je een snellere nodig,betere prestaties qua gamen messchien ?.. :)
Wat moet ik dan nog meer in mijn vraag melden lol,ik wou dus de ausus n76vz kopen maar die is toch niet beschikbaar dus ik dacht om nog even te wachten dan heb nik de nieuw nvidia reeks :)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Als ik een nieuw laptop zou nodig hebben dan zou ik ook nog wel even wachten. Ligt er ook een beetje aan hoe snel je 'm nodig hebt natuurlijk.

• extremezz
ChrisLNFF schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:54:
Als ik een nieuw laptop zou nodig hebben dan zou ik ook nog wel even wachten. Ligt er ook een beetje aan hoe snel je 'm nodig hebt natuurlijk.
Ja,het is een beetje zonde om er nu één te kopen met een "oudere" gt650m bv,niet dat het zo een verschil zou geven maar toch .Dus ik hoop dat dell of asus er snel mee komen :) en liefst een 17" scherm :)

Verwijderd

extremezz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:01:
Hallo
Ik was van zin om een laptop te kopen met een gt650m gpu,mar nu de 700 reeks gpu's er zijn dacht ik of ik beter kan wachten tot er laptops zijn met bv een gt750m en dus sneller ?
Er komen voorlopig nog helemaal geen nieuwe gpu's.

Amd en Nvidia hebben alleen hun oude chips een nieuwe naam gegeven.

Oplichting of marketing ... Tsjah
Pagina: 1