Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gerly
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Zijn er nog mensen die er eentje aangeschaft hebben?
Momenteel ben ik er zeer tevreden mee en wat een geluid dat uit de tablet komt.
Voorlopig nog geen tekortkomingen ontdekt, behalve het scherm dat een beetje tegenvalt.
Tja, kom dan ook van een tablet onda v972 met retinascherm,maar dit was echt een chinese ramptablet!
Mijn memo pad gaat als een speer! :P

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:37
Ook ik heb er gisteren een MeMO Pad Smart 10 aangeschaft bij de MyCOM. Echt een super tablet voor niet al te veel geld. Met Nova Launcher loopt deze zeer vloeiend. Kreeg meteen een update geserveerd. Helaas nog niet 4.2.1. Maar die komt ook nog wel. Root was ook zo gebeurd met motochopper via XDA. Geweldig. Geen unlock voor nodig dus de garantie blijft bestaan en krijg nog OTA updates. Het scherm reageerd ook zeer goed.

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:00
Heb deze tablet al een paar weken en bevalt erg goed hij ligt goed in de hand met 580 gram gewicht scrollen door de tabs en internet pagina's gaat heel soepel.

Wat verder opvalt is het goede contrast en hoge helderheid.
Voor iets minder geld had ik ook de Transformer tf 300 kunnen kopen maar ik heb geen behoefte aan een dock.

En vandaag 23 april de update naar jellybean 4.2.1. jawel.

[ Voor 9% gewijzigd door tendence op 23-04-2013 23:36 ]

• gerly
Ook vandaag 4.2.1 ontvangen en zeer tevreden.
Wat een geluid dat er uit de tablet komt.
Voor mij geen chinese brol meer:-)

• Planet X
  • Laatst online: 10:37
Gisteren ook 4.2.1 geinstalleerd en meteen de Opstartmode overgezet naar de nieuwe 4.2 variant. Mooi opgelost door Asus. Nu zitten de instellingen weer op dezelfde plek als op de telefoon. Voor mijn gevoel is hij nog soepeler geworden met de nieuwe versie. En het geluid is inderdaad geweldig voor een tablet.

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-11 17:39
Ook ik heb er eentje, direct wat Tegra 3 games downloaden :D

[ Tesla MIG MYP ]

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 22:11
Ik ben eens rond aan het kijken voor een sleeve voor deze tablet, maar dat is behoorlijk lastig aangezien er maar erg weinig beschikbaar zijn. Originele sleeves van Asus zijn er (nog) niet voor dit model.

Eigenlijk ben ik op zoek naar iets als de TranSleeve voor de TF201: pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Prime Sleeve TF201

Maar helaas past deze niet op de MeMo pad aangezien deze niet de docking slots heeft. Heeft iemand al ervaringen met ander sleeves?

• tendence
Kijk eens op deze site of er iets voor je bij zit.

http://www.123bestdeal.co...d-toetsenbord-accessoires

• tendence
Welke internet browser bevalt het best op de Memopad?,zelf heb ik de Maxthon HD browser en die gaat als de brandweer.

YouTube: Asus MemoPad 10 SUPERFAST BROWSER

• gerly
Ik vind de stockbrowser lekker lopen.

• gerly
tendence schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 08:59:
Welke internet browser bevalt het best op de Memopad?,zelf heb ik de Maxthon HD browser en die gaat als de brandweer.

YouTube: Asus MemoPad 10 SUPERFAST BROWSER
Die gaat iets sneller als de stockbrowser.
Gebruik die nu ook

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Ik heb hem ook. Erg fijne tablet. Echter ik zit met het volgende probleem. De tablet is niet meer goed op te laden. Dat wil zeggen hij laadt super langzaam op. En dit met de originele lader. Gisteravond aan de lader gelegd. Vandaag na thuiskomst van werk 75% opgeladen. Ook als ik de tablet gebruik terwijl hij aan het stroom zit loopt hij leeg en dit bij alleen een beetje browsen. Weet iemand hoe dit kan en evt. hoe op te lossen? Hebben meer mensen hier last van?

• tendence
Dat probleem met de accu heb ik niet en als je er niet uit komt dan gewoon onder garantie laten herstellen het is niet anders.

Of iemand anders moet nog een oplossing voor je hebben.

• gerly
Probeer eens een harde reset te doen en al het overbodige uitschakelen zoals; gps, bluetooth en als de wifi verbinding uit gaat in standby.
En anders garantie aanspreken.

• gerly
Vandaag een systeemupdate gekregen. :P
Zie voorlopig geen verandering in de aanpassingen.
Zijn er nog die hem gekregen hebben?
Ik ben nog steeds supertevreden tegenover mijn chinese broltabletjes ;)

[ Voor 21% gewijzigd door gerly op 06-06-2013 19:48 ]

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 12:43
Voor diegene die een hoesje op maat zoekt voor de Memopad 301;
Gecko covers heeft deze in het assortiment.
http://www.geckocovers.nl...tablet/asus-memo-pad.html

Eergisteren besteld, gisteren binnen.
Hij past perfect !
Zelfde cover kost bij Coolblue 10 euro meer ...

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Glenn77 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:20:
Voor diegene die een hoesje op maat zoekt voor de Memopad 301;
Gecko covers heeft deze in het assortiment.
http://www.geckocovers.nl...tablet/asus-memo-pad.html

Eergisteren besteld, gisteren binnen.
Hij past perfect !
Zelfde cover kost bij Coolblue 10 euro meer ...
Heb sinds deze week ook de combinatie Memopad 301 + Gecko cover, past perfect, combinatie word niet te zwaar, en je kan hem lekker stabiel op je schoot zetten!

Zowel de Memopad als de cover worden hier naar alle tevredenheid gebruikt (eerste "echte" android tablet hier. Hiervoor had ik een HP Touchpad met custom android)
gerly schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:45:
Ook de update gehad, maar volgens mij was dit een "kleine" patch :)

[ Voor 21% gewijzigd door Breaker op 20-06-2013 17:02 ]

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Tablet inmiddels teruggebracht naar Dixons waarbij zij hem vervolgens naar het repair center hebben verstuurd. Na twee weken kan ik hem ophalen blijkt dat ze er een nieuwe batterij ingestopt hebben echter nog steeds problemen met laden. Het zal dan toch zeker aan de lader/micro USB liggen zeker. Valt dat ook onder garantie zo niet waar zou ik zoiets kunnen kopen? Misschien is het usb kabeltje al voldoende. Alvast bedankt.

• vndk
is gewoon micro usb. heb je niet een kabeltje of oplader van een telefoon liggen om te proberen ?

• vndk
http://asus.newworld.nl/register.php

Nu €50,- retour bij aanschaf van de 301T

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
DTwice schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:20:
Het zal dan toch zeker aan de lader/micro USB liggen zeker. Valt dat ook onder garantie zo niet waar zou ik zoiets kunnen kopen? Misschien is het usb kabeltje al voldoende. Alvast bedankt.
Ik heb zelf een TF300 dus ik weet niet precies hoe het bij de ME301T zit maar misschien heb je wat aan het volgende.

Bij de TF300 is de lader een speciale USB lader die in 2 modi kan werken; 5 volt (normaal) en 15 volt (ASUS laden). Voor het omschakelen worden extra signalen gebuikt die via USB 3.0 pennen lopen. Het laadsnoer heeft daarom ook een USB 3.0 stekker.

Als de USB 3.0 pennen geen goed contact maken blijft de lader op 5 volt en gaat het laden super langzaam. Als die ME003T dezelfde lader heeft zou je kunnen controleren of je het originele oplaadsnoer gebruikt en of de 4 USB 3.0 contactjes in de lader nog goed verbinding maken met de stekker. Ik heb namelijk het idee dat die van jou nu niet omschakeld naar 15 volt.

Zoals gezegd een gok want ik heb een ander model maar ik gok er op dat de ME301T ook zo werkt want op de afbeeldingen lijkt dat op exact dezelfde lader als de TF300 heeft.

Verwijderd

Hij is deze week in de aanbieding bij de AH voor 139 euro
het is de 7HD versie

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:04:
Hij is deze week in de aanbieding bij de AH voor 139 euro
het is de 7HD versie
HD 7 is een totaal ander apparaat dan de ME301T.

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
gerly schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:45:
Hierzo ook zo een memo pad met de asus voordeel actie binnengekregen.

Nu heb ik er al een hoop apps opgezet en ik zie ook een berichtje knipperen met betrekking tot een update mogelijkheid. M'n eerste impuls om erop te drukken had ik weerstaan.

Ik vraag me af als je de update uitvoert of ie een reinstall doet en met een lege tablet begint.
Of blijven al je apps staan bij het toepassen ervan?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ja hoor alles blijft gewoon behouden

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 14:51

migros

Nooit meer een Samsung

Iemand enig iedee wanneer de Asus Memo Pad FHD in NL uitkomt? In Duitsland al verkrijgbaar en ook al op de Nederlandse site van Asus te vinden maar nog niet in de winkels of webwinkels tegengekomen.

Leuk man gatheren

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:21
Heb gisteren deze tablet gekocht voor de oma van mijn vriendin.

Ben nu nog op zoek naar een cover en kwam eigenlijk bij de Poetic Slimline uit. Weet iemand waar deze iets meer lokaal te bestellen is? Ken de cover op Amazon/eBay .de/.co.uk niet vinden met redelijke shipping kosten.

Het hoeft niet perce de Poetic te zijn, maar een soort gelijke case is ook goed. Gebruik iets soortgelijks op mijn Nexus 7 en bevalt me erg goed.

Thanks.

[ Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 15-08-2013 11:02 ]

• vndk
hoelang gaat een volledig opgelaadde accu bij jullie mee met normaal gebruik zoals email, games en internetten? Hier is de accu met 4 uur screen tijd al leeg......
Ik vind dit wel zeer snel :(

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Glenn77 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:19:
hoelang gaat een volledig opgelaadde accu bij jullie mee met normaal gebruik zoals email, games en internetten? Hier is de accu met 4 uur screen tijd al leeg......
Weet niet hoelang je de tablet al hebt maar als hij net nieuw is moet de batterij eerst even wakker worden.
Als hij een aantal maal is opgeladen zal hij iets langer meegaan.

Ligt er altijd ook natuurlijk aan hoeveel je gamed op de batterij (4 uur lang gamen zou wel kunnen kloppen) en er zijn games die je batterij letterlijk leegslurpen....

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Card Nox schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:00:
Heb gisteren deze tablet gekocht voor de oma van mijn vriendin.

Ben nu nog op zoek naar een cover
Thanks.
Ik heb zelf deze http://www.geckocovers.nl...-me301t-beschermhoes.html die bevalt me prima :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• vndk
dubbeltop schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:30:
[...]

Weet niet hoelang je de tablet al hebt maar als hij net nieuw is moet de batterij eerst even wakker worden.
Als hij een aantal maal is opgeladen zal hij iets langer meegaan.

Ligt er altijd ook natuurlijk aan hoeveel je gamed op de batterij (4 uur lang gamen zou wel kunnen kloppen) en er zijn games die je batterij letterlijk leegslurpen....
hij is 2 maand oud ongeveer.
mijn vrouw doet van die puzzel spelletjes, dus niet echt bewegende beelden e.d. Lijkt mij niet zo'n belasting voor het apparaat.
Ik vind 4 uur wel erg kort.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Dat is juist funest, die puzzel spelletjes want dan moet je namelijk heel vaak het scherm aanraken. ;)

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Glenn77 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

hij is 2 maand oud ongeveer.
mijn vrouw doet van die puzzel spelletjes, dus niet echt bewegende beelden e.d. Lijkt mij niet zo'n belasting voor het apparaat.
Ik vind 4 uur wel erg kort.
Het zijn inderdaad juist die spelletjes (het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen) maar bijvoorbeeld candy crush staat er om bekend dat hij de batterij leegslurpt...

• vndk
horizon1978 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:57:
Dat is juist funest, die puzzel spelletjes want dan moet je namelijk heel vaak het scherm aanraken. ;)
:+ , daar had ik nog niet aan gedacht............
dubbeltop schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 07:21:
[...]

Het zijn inderdaad juist die spelletjes (het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen) maar bijvoorbeeld candy crush staat er om bekend dat hij de batterij leegslurpt...
Okeej, dat is wel één van de games idd.

• chokolademan2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Glenn77 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:19:
Dat klinkt eigenlijk als extreem kort, hierzo gaat ie dagenlang op een accu. Door de dag heen gebruik ik hem zoals jij het ook beschrijft. Wat internetten, facebooken, zo nu en dan een spelletje.

Misschien heb je een app wat ongemerkt op de achtergrond accu wegslurpt?

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat voor een screentijd haal jij dan?

Mijn ME301T is een week geleden opgehaald wegens 2 spontane barsten in het scherm in 10 uur tijd en ik zie nu bij de reparatiestatus staan: Customer Induced Damage/Out Of Warranty!

Oftewel, ik kan gaan betalen, en daar baal ik op z'n zachtst gezegd behoorlijk van! De medewerker van ASUS die ik voordat ik de tablet voor RMA liet ophalen aan de lijn had, wist volgens hem niks van de vele verhalen van spontaan gebarste schermen in de Transformer-serie......

Iemand enig idee wat ik nog voor vervolgstappen zou kunnen ondernemen?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 22:30
Is er al iemand die uitgevonden heeft od het mogelijk is cores uit te schakelen of de cpu te downclocken zonder root?

ik heb nog geen zin in rooten aangeien hij net een paar dagen oud is maar hij gaat echt veel te snel leeg met spelletjes.
sommige games trekken hhem in 3 uur leeg haha dat is echt VEEL te snel.

mijn lg 4x hd had een appje waarmee ik 2 cores kon uitschaklen en dit help enorm helaas kan ik geen vergelijkbaar tooltje vinden voor de me301t.

alle tips zijn elkom.
aangezien ze op XDA niet eens de moeite hebben genomen om een topic te openen over deze tablet...

• gerly
computerjunky schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:32:
Is er al iemand die uitgevonden heeft od het mogelijk is cores uit te schakelen of de cpu te downclocken zonder root?

ik heb nog geen zin in rooten aangeien hij net een paar dagen oud is maar hij gaat echt veel te snel leeg met spelletjes.
sommige games trekken hhem in 3 uur leeg haha dat is echt VEEL te snel.

mijn lg 4x hd had een appje waarmee ik 2 cores kon uitschaklen en dit help enorm helaas kan ik geen vergelijkbaar tooltje vinden voor de me301t.

alle tips zijn elkom.
aangezien ze op XDA niet eens de moeite hebben genomen om een topic te openen over deze tablet...
Probeer eens eco-modus in te schakelen?

• computerjunky
gerly schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:40:
[...]

Probeer eens eco-modus in te schakelen?
Daar staat hij al op maar dit lijkt vooralsnog nog steeds alle cores actief te houden op 1.2 ghz in tegenstelling tot de asus 300t wat het iets anders lijkt te werken.
Daar is 1 core 1200 mhz 2 cores 1000 mhz e 4 cores is 600 mhz.

als ik geen oplossing kan vinden word het denk ik toch maar rooten en stevig underclocken al helpt dat niet gek veel aangezien je niet kan undervolgen zonder custom kernel :(

• computerjunky
nog een lichte irritatie gevonden.
als ik savinds op bed zit met de tablet is het schem op zn donkerste stand nog te licht iemand een idee buiten de screen filter app die ik al ken maar geen accubesparing met zich mee brengt?

• computerjunky
heeft iemand al geupdate naar versie V10.6.1.31 en zo ja wat zijn de veranderingen?

is er een bijvoorbeeld appje voor widi en DLNA bijgekomen of niet (Asus MyNet) of zijn er verbeteringen in de brightness controll (donkerder en dus veel zuiniger?)

• zordaz
  • Laatst online: 21-11 11:30
Die versie draait hier al een tijdje, qua brightness is mij niets opgevallen tov oudere firmware's. Verder ook geen extra functionaliteit oid. Vrijwel alle Asusmeuk/bloat heb ik gedisabled, dingen als Asus MyNet kan ik niet beoordelen.

• computerjunky
ok jammer had gehoopt dat het scherm beter dimbaar zou zijn.
zou een hoop accuduur kunnen opleveren.
Mynet zat in de oude versie niet en hoopte dat deze er nu wel in zou zitten maar ben bang van niet.
denk dat ik het maar lekker zo laat geen zin om alles weer te tweaken haha.

• zordaz
Heeft iemand inmiddels ervaring met de Cashback actie? Ik wacht al meer dan zes weken op de 50 euro.

/edit: ja, ik heb een ontvangstbevestiging gekregen.

[ Voor 21% gewijzigd door zordaz op 08-11-2013 23:32 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb het geld binnen een week of 4 ontvangen. Heb je na het opsturen wel een ontvangstbevestiging gekregen? Die kreeg ik al heel snel na het opsturen van de factuur en barcode.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Luchtfietser
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-04 10:11
zordaz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:59:
Heeft iemand inmiddels ervaring met de Cashback actie? Ik wacht al meer dan zes weken op de 50 euro.
Ook al meer dan 6 weken geleden bevestiging van cashback aanvraag gekregen, maar nog niets ontvangen.

Verwijderd

Net deze tablet gekocht. Over het algemeen ben ik zeer tevreden, maar de galerij stopt er steeds mee als ik foto‘s bekijk of bewerk. Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?
Daarnaast reageert hij niet altijd goed op aanraking van het scherm, er komt dan geen actie. Maar vooral het probleem met de galerij vind ik vervelend.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 22:29 ]

• zordaz
Vandaag dan eindelijk de cashback uitbetaling binnengekregen. 19 september - 27 november... Precies zes weken...

• zordaz
...weet iemand detailinfo over officiele Android updates voor deze tablet?
Pagina: 1