Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multifunctional met gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-11 15:49
Ik ben op zoek naar een multifunctional waar ik gebruikers met afdruktellers kan instellen, voor zowel printen (via pc) als kopieeren (op de machine zelf) (bij voorkeur dezelfde gebruikers natuurlijk).
Als ik echter google op bovengenoemde termen vind ik niet wat ik zoek, noch bieden de sites van de grote printerfabrikanten duidelijkheid (xerox, hp, etc.).

Mijn vermoeden is dat ik de term/naam van de gewenste functionaliteit niet goed gebruik...

Is er iemand die een multifunctional kent met bovenstaande features? Het is voor een vereniging dus het budget is beperkt.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
accounting

Je wilt dus het gebruik per user loggen?

Grotere MFP apparaten hebben dit vaak ook als mogelijkheid, al dan niet standaard.
Voor printen kun je het ook softwarematig doen, als iedereen via een server print kun je daarop loggen.
Bij de grotere machines kun je users individueel met een wachtwoord dichtspijkeren, dan worden kopieeracties enz ook onder die user gelogged.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:44
Ik werk zelf bij Ricoh. Onze machines kunnen dit in ieder geval wel.

Dit is te doen met gebruikerscodes. Je geeft iedere gebruiker een eigen code welke ze nodig hebben om te kopieren (ingave op de mfp) / printen (ingave in de printerdriver).
Achteraf kun je dan een lijst uitdraaien.

Op copier-outlet.nl biedt mijn werkgever gereviseerde machines aan.

Mocht je gebeld willen worden ofzo door iemand die je verder kan helpen moet je me maar even een DM sturen met je gegevens.