Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
Graag zou ik enkele vakantiefoto's op canvas willen laten zetten.
Elk bedrijf wat aan foto-ontwikkeling doet, lijkt dit te kunnen (kruidvat, hema etc etc) en daarnaast zijn er nog een hoop online bedrijfjes die claimen de beste te zijn.

Op internet kom ik weinig, informatieve, vergelijkingen tegen. De consumentenbond heeft het ooit eens in 2006 getest en in 2010 heeft het programma Radar er aandacht aan besteed. Beide is al weer eventjes geleden.

Hier op GoT kwam ik http://www.herinneringenoplinnen.nl/ tegen. Dat ziet er wel goed uit. Maar hopelijk zijn er hier nog mensen met 'recentere' ervaringen?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 13:53
Ik heb geen ervaringen met de sites. Maar wel vrienden die dit soort dingen aan de muur hebben hangen.
Wat heel erg belangrijk is, is dat de foto die je gebruikt van absolute topkwaliteit is.
Zeker als het een wat groter formaat canvas wordt.

Om een beetje een idee te krijgen van de kwaliteit kun je (een deel van) je foto uitprinten in de schaal die je voor ogen had.

Die site ziet er overigens prima uit. Ze bieden zelfs fotobewerking aan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een canvas doek hangen van top-canvasfoto en bevalt eigenlijk wel goed. Heb wel het idee dat het wat gevoelig is voor vlekken/beschadigingen, maar dat zal wel in het algemeen gelden voor een foto op canvas.
Verder heb ik geen ervaring met andere bedrijven dus het is lastig te zeggen of het echt goed is wat ik heb. Voor mij in ieder geval goed genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb/had een aantal doeken van Herinneringenoplinnen.nl, wel allemaal z/w.

De grootste is 50x70 en wat kleinere van 20x30 geloof ik. In ieder geval ik was/ben er tevreden mee. De grootste stond een silhouet van de Eiffeltoren op, geschoten met een 30D (dus 8 MP) en daar waren gewoon alle kleine details zoals de antennes op de top gewoon goed te zien.
Kleur-echtheid is wat lastiger met z/w maar na een jaar of drie zag het er nog prima uit :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
Allen alvast bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 11:46
Ik heb 3 foto's af laten drukken door herinneringoplinnen.nl, de grootste is 120x90 :P
Hou er wel rekening mee dat de foto door het afdrukken iets donkerder wordt, ik zou dus de brightness net iets hoger zetten dan je dat op het scherm wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
Ik laat al mijn canvassen drukken bij Profotonet.
Is iets duurder maar dan krijg je ook uitstekende kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 23:27
Herinneringoplinnen levert een top prijs kwaliteitverhouding!

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 11:46
Wat ik zelf fijn vind bij herinneringoplinnen, is dat je bij het uploaden van de foto nog aan kunt geven hoe je de foto over het frame gespannen wilt hebben. De andere sites waar ik wel eens op heb gekeken kunnen dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Topicstarter
Bedankt allemaal! Ik heb gekozen voor Herinneringoplinnen, ben benieuwd!

Edit 10-04: Zojuist heb ik mijn bestelling ontvangen en het ziet er goed uit! In de nabije toekomst zal ik zeker nog eens wat vakantiefoto's bij HerinneringOpLinnen.nl op canvas laten zetten.

[ Voor 57% gewijzigd door Rhapsody op 10-04-2013 14:55 ]

Pagina: 1