De laatste tijd merk ik dat mijn grafische kaart aardig heet begint te worden. Als ik Tomb Raider speel wordt hij rond de 85 graden en 91 graden als hij ligt overgeclockt is (wat ik uiteraard niet meer doe). Bioschok infinite zit rond de 80 graden. Dit is altijd met 100% gpu fan speed. Nu lees ik op meerdere andere fora dat dit eigenlijk wel aan de hoge kant is. Ookal zou dit niet echt gevaarlijk zijn, heb ik het het liefst wel wat lager zodat ik die fan wat zachter kan doen (wat een lawaai maakt dat ding).
Ik heb alle stof aan de binnenkant al verwijderd, maar het heeft niet veel geholpen. Weet iemand nog wat stappen die ik kan doen om de temperatuur wat lager te krijgen? Ik weet dat de CPU een heatsink en koelpasta heeft, zit er ook koelpasta op de gpu en zoja kan ik die verwisselen?
Danku
Ik heb alle stof aan de binnenkant al verwijderd, maar het heeft niet veel geholpen. Weet iemand nog wat stappen die ik kan doen om de temperatuur wat lager te krijgen? Ik weet dat de CPU een heatsink en koelpasta heeft, zit er ook koelpasta op de gpu en zoja kan ik die verwisselen?
Danku