Ja, dat is zeker mogelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ok, zo ver zijn we al. Nu nog uitleggen HOE je wil gaan back-uppen. Ik kan je verhaal namelijk niet helemaal volgen...
Ik heb een server met Windows server 2012
Nu wil ik, als hij bijvoorbeeld crasht (mssql of domein controller) alleen een backup van gisteren kan terug zetten, en verder niets meer aan hoef te doen
Of dit mogelijk is en waarmee?
Nu wil ik, als hij bijvoorbeeld crasht (mssql of domein controller) alleen een backup van gisteren kan terug zetten, en verder niets meer aan hoef te doen
Of dit mogelijk is en waarmee?
Verwijderd
Ik ben geen expert wat systeembeheer betreft maar is het de bedoeling dat je constant een back-up wegschrijft naar een andere schijf of iets dergelijks of hoe wil je dat het gerealiseerd wordt?
Heeft je server een RAID configuratie?
Heeft je server een RAID configuratie?
Uit het beleid:
Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.
Dit topic gaat dan ook op slot.
Je mag rustig een nieuw topic openen over je probleem, maar houdt even rekening met bovengenoemde punten.
Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.
- Zorg dat je bekend bent met het Algemeen Beleid.
- Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.
- Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
- Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
- Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
- Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
- Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
- Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
- Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
- Plaats je vraag in één topic in één forum.
Dit topic gaat dan ook op slot.
Je mag rustig een nieuw topic openen over je probleem, maar houdt even rekening met bovengenoemde punten.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()