Toon posts:

Live backup ?

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een backup te maken gelijk aan image niets meer aan gedaan hoeft de worden ?

Verwijderd

Kan je je vraag wat duidelijker formuleren. Wat wil je precies back-uppen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat is zeker mogelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier over een server die compleet gebackupt moet worden

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om een server die draait op windows server 2012

Verwijderd

Ok, zo ver zijn we al. Nu nog uitleggen HOE je wil gaan back-uppen. Ik kan je verhaal namelijk niet helemaal volgen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server met Windows server 2012
Nu wil ik, als hij bijvoorbeeld crasht (mssql of domein controller) alleen een backup van gisteren kan terug zetten, en verder niets meer aan hoef te doen :)

Of dit mogelijk is en waarmee?

Verwijderd

Ik ben geen expert wat systeembeheer betreft maar is het de bedoeling dat je constant een back-up wegschrijft naar een andere schijf of iets dergelijks of hoe wil je dat het gerealiseerd wordt?

Heeft je server een RAID configuratie?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:36

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Uit het beleid:

Houd je bij het openen van een topic altijd aan deze quickstart. Het is niet alleen makkelijk voor jezelf om hem erbij te houden, maar je kunt er ook simpelweg allerlei ergernissen mee voorkomen en een hoop van jouw tijd en die van je medegebruikers besparen.
  1. Zorg dat je bekend bent met het Algemeen Beleid.
  2. Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat je probleem is.
  3. Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
  4. Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
  5. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
  6. Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
  7. Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
  8. Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
  9. Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
  10. Plaats je vraag in één topic in één forum.
Ik mis een hoop van bovengenoemde punten in je topicstart... Je geeft niet duidelijk aan wat je probleem nu is, er mist een hoop relevante informatie in je topicstart en je geeft niet aan wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt...

Dit topic gaat dan ook op slot.

Je mag rustig een nieuw topic openen over je probleem, maar houdt even rekening met bovengenoemde punten.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.