Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uitvallende USB apparaten

Pagina: 1
Acties:

• Revertis
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
Gegroet,

Sinds enkele weken is het elke dag zo dat uit het niets mijn toetsenbord en muis uitvallen. Dit gebeurd eigenlijk nooit terwijl ik ermee bezig ben; doe ik een minuut niets, dan is het vaak al raak.

Nou weet ik dat het niet aan mijn toetsenbord of muis ligt. Mijn muis heb ik toevallig recentelijk vervangen en het probleem blijft aanhouden. Mijn hele systeem is overigens nieuw, en iets zegt mij dat het moederboard ( Gigabyte Z77X-UD3H ) de storende factor is in dit geval. Kort nadat mijn computer helemaal voltooid stoptte mijn geluidskaart al met werken en viel mijn stuurwiel enkele minuten na gebruik al uit.

Om het allemaal te proberen te fixen heb ik:
- Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid
- BIOS geupdate
- Moederboard retour gestuurd ivm defecten. (Verkoper kon geen defect vaststellen)

Wel werkt het sinds de BIOS update iets beter, mijn stuur valt niet meer uit en mijn geluidskaart werkt prima. Het gekke is wel dat mijn externe schijf niet uit valt, dus het heeft puur betrekking op mijn toetsenbord, muis & printer.

Voordat ik contact opneem met Gigabyte zou ik graag weten of dit een bekend probleem is bij een van jullie en of iemand misschien weet hoe dit te fixen is / wat het veroorzaakt.

Edit / extra info: Soms herstart mijn toetsenbord gewoon, soms blijft ie niet gewoon uit staan, of, voor degene die bekend zijn met de G19, de lichten/LCD blijven wit, maar hij werkt wel. Muis hetzelfde verhaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Revertis op 03-04-2013 13:53 ]

Hoeba Hoeba!