Vraag en Aanbod, oude beter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Beste lezers,

Heb me tijden lang proberen in te houden niet te klagen toen de nieuwe vraag en aanbod online kwam, maar nu is de maat vol. :(
De vorige versie was veel overzichtelijker dan deze. Vroeger keek ik nog wel eens op V&A of er wat leuks op te koop stond, tegenwoordig kun je alleen als je naar iets specifieks opzoek bent iets vinden.

Om wat specifieker te zijn, stel ik wil binnen de categorie "Tablets en telefoons" alles zien, hoe kan dat?
Zo dra je op de categorie klikt, ben je verplicht om een subcategorie te kiezen, terwijl ik gewoon alles in die
hoofdcategorie wil zien. Niet een klein gedeelte :-(

Sinds die nieuwe V&A heb ik nooit meer wat leuks kunnen vinden en kijk ik nooit meer.
Ben vast niet de enigste die er door het nieuwe thema geen gebruik meer van maakt.

Is het niet mogelijk om voor de mensen die de oude V&A willen dit als optie te bieden?

Groet,
mmjjb

[ Voor 10% gewijzigd door mmjjb op 03-04-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees inderdaad dat dit niet meer gaat. Zelf vind ik het nochtans geen slechte keuze. Je kan toch gewoon eerst de mobiele telefoons bekijken en daarna de tablets. Of andersom?

Nu is het in ieder geval gemakkelijker om te zoeken als je naar iets specifieks op zoek bent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Waar ik sinds de nieuwe versie vaak tegenaanloop is dat het niet heel duidelijk zichtbaar is welke advertenties te koop zijn en welke gevraagd.
Nu staat dat er wel bij maar het is niet zo duidelijk als in de vorige versie.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:30

Baggeraar

Wat een gebagger..

kan nog steeds, echter de oude link is verdwenen en dus zal je wat dingen moeten doen eer je de categorie kan bekijken:

http://tweakers.net/categ...lets-en-telefoons/aanbod/

categorie 801 is die voor telefoons en tablets, gewoon /aanbod/ erachter en je ziet alle va advertenties.
als je over de categorie hovert kan je daaruit zijn categorienummer afleiden, en eens je op de algemene categorie pagina bent kan je verder gaan naar aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Baggeraar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:22:
kan nog steeds, echter de oude link is verdwenen en dus zal je wat dingen moeten doen eer je de categorie kan bekijken:

http://tweakers.net/categ...lets-en-telefoons/aanbod/

categorie 801 is die voor telefoons en tablets, gewoon /aanbod/ erachter en je ziet alle va advertenties.
als je over de categorie hovert kan je daaruit zijn categorienummer afleiden, en eens je op de algemene categorie pagina bent kan je verder gaan naar aanbod.
@ Baggeraar, hartelijk dank voor de fix :D
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:16:
Ik vrees inderdaad dat dit niet meer gaat. Zelf vind ik het nochtans geen slechte keuze. Je kan toch gewoon eerst de mobiele telefoons bekijken en daarna de tablets. Of andersom?

Nu is het in ieder geval gemakkelijker om te zoeken als je naar iets specifieks op zoek bent ...
Dat zou kunnen inderdaad, maar neem bijvoorbeeld de groep "Computers", hier zitten heel veel subgroepen tussen, dit is natuurlijk heel mooi. Maar die subgroepen hebben ook weer subgroepen.
Even optelsommetje: 75 subgroepen is het totaal incl. subgroepen van subgroepen van alleen "Computers".
Eerst was het een kwestie van 1 vinkje aan, eentje uit, of meerdere aan en klaar. :)
Maar om 75 keer naar V&A te gaan, naar die groep gaan, kost natuurlijk heel wat tijd en is een stuk minder overzichtelijk.