[BUG?]Doorklikken naar product PW vanaf oude V&A ad kan niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-07 22:45
Als je vanaf een "verkochte" advertentie naar een product wilt gaan, bijvoorbeeld deze: V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX 570 HD 2560MB en je klikt rechts dan kom je uit op een pagina die niet bestaat. Waarschijnlijk logisch omdat er niet meer van die kaarten in de V&A staan, maar toch wil ik graag de specs raadplegen.

Nu moet ik uiteraard via een gigantische omweg via de PW er zien te komen. Kan wel, maar ik mis nogal hoe het eerder was eigenlijk. Dan kwam je er direct, zonder omwegen... BAM, zo op de plek waar je moest zijn.
Dan kwam je trouwens ook uit dacht ik op de specs tab, wat ik ook logischer vind. Leuk dat er 30 van dezelfde artikelen in de V&A staan, maar die had ik al gezien toen ik op de 570 serie in de V&A zocht. Als ik daarop klik wil ik graag specs zien.

Kan het niet zo zijn dat je bij oude gekoppelde advertenties aan producten in PW wordt doorgelinkt naar een andere wel bestaande tab?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/ymqz8.png

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/33kxeo8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:06

koku

Tnet Devver
Er wordt blijkbaar altijd vanuit gegaan dat de Aanbod tab ook daadwerkelijk content heeft als je vanuit een advertentie linkt. Dit is natuurlijk niet het geval als het een niet actieve advertentie is.

Heb het hier opgelost, maar kan nog wel een tijd duren voordat het online staat, aangezien we gisteren een release hebben gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

crisp

Devver

Pixelated

koku82 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:42:
Er wordt blijkbaar altijd vanuit gegaan dat de Aanbod tab ook daadwerkelijk content heeft als je vanuit een advertentie linkt. Dit is natuurlijk niet het geval als het een niet actieve advertentie is.

Heb het hier opgelost, maar kan nog wel een tijd duren voordat het online staat, aangezien we gisteren een release hebben gedaan :)
Dat is niet altijd het geval. m.i. is een (temp) redirect naar de specificaties-tab dan de mooiste oplossing, maar volgens mij weet product zelf nog niet hoe ze hiermee om moeten gaan :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-07 22:45
koku82 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:42:
Inderdaad, dat klinkt mij ook het meest logisch in de oren wat en waarom dat gebeurd telkens.
Jup ik zag de .plan. En drm dacht ik juist ook van ik ga er weer even moeite voor doen en zet dit in een topic, want ik liep er al eerder tegen aan... Maar jullie zijn ws ook druk zat, dus ik ging nog maar gewoon via de omweg telkens naar het product.
crisp schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:58:
[...]

Dat is niet altijd het geval. m.i. is een (temp) redirect naar de specificaties-tab dan de mooiste oplossing, maar volgens mij weet product zelf nog niet hoe ze hiermee om moeten gaan :P
Ja inderdaad, dat bedoelde ik ook te zeggen. Ik weet alleen niet hoeveel consequentie dat heeft voor jullie scripting... heb ik geen verstand van.