[iPhone] Postbus vol bij versturen e-mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Mijn vriendin heeft een heel vreemd probleem met haar iPhone: ze kan sinds vanavond geen mail sturen naar zichzelf (hotmail account) of haar gmail account. Dit nadat ze de hele middag flink wat documenten heeft ingescand met haar telefoon en naar zichzelf heeft gemaild. Mailtjes naar andere e-mail adressen zoals mijn gmail worden wel verstuurd. De mailtjes blijven hangen in uitgaande post met een uitroepteken dat de melding geeft:
"E-mail versturen mislukt. Uw postbus is vol"
De postbus is uiteraard niet vol. Ik snap er geen bal van en ik kan er niets over vinden op de interwebs. Ik heb geprobeerd:
  • iPhone rebooten
  • Hotmail account verwijderen en opnieuw toevoegen (als exchange account)
  • Hotmail account verwijderen en opnieuw toevoegen (als hotmail account)
  • Mailtjes sturen vanuit de browser gaat prima. Lijkt me dus geen blacklisting
  • Mailtjes ontvangen gaat in alle gevallen ook prima
Hjalp?

[ Voor 15% gewijzigd door Pkunk op 02-04-2013 22:26 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27

talin

ES-MA

al op de webinterface van dat account ingelogd?
wellicht dat je verwijderde items vol zit en deze die meetelt in de totale grote?
een buffer die vol zit en de sync nog niet goed is ( je hebt ze wel allemaal verwijderd maar de server is nog niet klaar met verwijderen van alles en daardoor is de totale grote van de mailbox nog steeds te groot )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Hmmm het lijkt toch iets vreemds te zijn met de "sync" wat dat dan ook mag zijn. Ze kan nu mondjesmaat wat mailtjes versturen naar haar hotmail. 1 mailtje sturen, half uurtje wachten, volgende sturen. Zou ze zichzelf gethrottled hebben ofzo?

Hallo met Tim