Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
[ Voor 71% gewijzigd door Xaverius op 21-09-2013 13:28 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik heb een excuus, ben 11-10 jarig, vier het de 12de ;Piisschots schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:19:
Dacht laat ik er maar vroeg bij zijn. Heeft niemand het excuus dat ze niet op tijd wisten om vrij te vragen
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Utrecht ligt gewoon netjes in het midden van het land en heeft van alle kanten een goede verbinding met het OV.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Maar we houden het gewoon in Utrecht. Voor iedereen te bereiken.
Tijd vliegt voorbij
Ik heb ook een excuus, ik ben de 12de jarigitsalwaysme schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:39:
[...]
Ik heb een excuus, ben 11-10 jarig, vier het de 12de ;P
Kan me nog wel een eenmalig DPC darttoernooitje herinneren wat een (groot) succes wasiisschots schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:03:
Eindhoven en DPC meets gaat niet samen
Maar we houden het gewoon in Utrecht. Voor iedereen te bereiken.
Anoniem: 47852
Misschien voor herhaling vatbaar dan (zei een verslaafd darter)Witlof schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:11:
[...]
Kan me nog wel een eenmalig DPC darttoernooitje herinneren wat een (groot) succes was
Nee hoor, geintje, afwisseling van spijs doet eten, dus gewoon iets gezelligs organiseren. (al is een tussenpoze van 5 jaar wel lang
Anoniem: 304426
Sinds wanneer is 12 oktober begin van het jaar dan? of bedoel je begin schooljaar?Anoniem: 304426 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:33:
Ik vind 't een tof initiatief. Het is echter nog wel ver weg dus ik weet niet hoe ik tegen die tijd in het leven sta en ik heb doorgaans in die tijd (begin het jaar) veel verplichtingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 08-04-2013 14:15 ]
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Anoniem: 304426
Ja dat ^^ begin collegejaar. Intreeweek, KMT, de gebruikelijke mikmak.Arjant2 schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:14:
[...]
Sinds wanneer is 12 oktober begin van het jaar dan? of bedoel je begin schooljaar?
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
[ Voor 5% gewijzigd door Justberry op 09-04-2013 12:27 ]
Zet het in mijn agenda en ga mijn best doen er bij te zijn. Laatste keer dat ik andere koeien in het echt heb gezien is toch al weer een hele tijd geleden!
Iemand voorstellen waar we wat gaan drinken en waar we gaan eten?
* DigiK-oz komt de 12e 's avonds terug uit een zonnig en warm oord
Whatever
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Ik zal eens op ons forum promoten dat er wat mensen moeten komen
sniewaar!Witlof schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:59:
Er zijn 'al' 8 aanmeldingenDPC lijkt wel in de vergetelheid te geraken

@smoking2000: ga je eens aanmelden bij de meetingmanager!
[ Voor 12% gewijzigd door Bubbles op 04-09-2013 16:17 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Stop de verwelking!
Maken we er toch een brabo meeting vanWitlof schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:59:
Er zijn 'al' 8 aanmeldingenDPC lijkt wel in de vergetelheid te geraken
Ik zal eens op ons forum promoten dat er wat mensen moeten komen
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Wat is nu de definitieve planning?
Ik las iets van tussen 15:00 en 16:00 verzamelen bij Grand Café Lebowski op loopafstand van Utrecht Centraal, of zijn er inmiddels andere plannen?
Neh, toch maar niet, als je iemand zenuwachtig ziet rondkijken bij binnenkomst dan ben ik het.
Wel leuk om na 11 jaar eindelijk de gezichten achter de nick's te zien
Heb maar alvast een bokje besteld
Veel plezier iig
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Het bier smaakte goed en de steak was ook prima en echt erg leuk om de gezichten achter de avatars en de nick-names nu eens gezien te hebben
Wat mij betreft mogen deze meetings best wat vaker plaatsvinden.

Heb ik ook, alleen dan op een andere manier
Jammer dat ik niet kon komen, had goedkope treinkaartjes liggen die nu zijn verlopen. Maar goed, niet klagen, project is klaar. Vanaf maandag een weekje vrij

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Volgend jaar weer