Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Is er hier iemand die hem al binnen heeft? Of uberhaupt een bestelbevestiging?

Ik heb hem donderdag middag bestelt, status op de website is nog "open" en heb dus ook nog geen verzendbevestiging.

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Ik heb hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-07 00:13
Ik heb vanaf vorige week donderdag mailcontact met Misco. Mijn bestelling is inmiddels al twee keer uitgesteld.

- Donderdag werd mij gezegd dat ze vrijdag gingen versturen.
- Vrijdag werd mij gemeld dat er twee zendingen zijn en dat ik bij de tweede zending van dinsdag zit.
- Vandaag werd mij gemeld dat er vandaag niks is binnengekomen, maar morgen zou de NAS alsnog binnenkomen en worden verstuurd.

Kortom ik wacht maar geduldig af...... lijkt er op dat de tweede zending wat vedraig heeft opgelopen. Als ik meer info krijg, dan zal ik het met jullie delen.

Ter aanvulling: de eerste zending is vrijdag wel degelijk verstuurd, dus er zullen al wat blije tweakers zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Vjenne-ICT op 02-04-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Bedankt, als ik wat weet zal ik dat ook delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 11:01
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:33
Ik heb hem zaterdag binnen gehad, maar helemaal tevreden ben ik niet.

-al eerder geopende verpakking
-al eerder geregistreerd bij Netgear(installatie support verlopen en 27 mnd ipv 36 mnd garantie)

Zover ik me kon herinneren waren dit geen refurb NAS'sen met beperkte garantie?

Heb overigens al een mailtje richting Misco gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Razkin op 02-04-2013 22:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Razkin schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:14:

-al eerder geregistreerd bij Netgear(installatie support verlopen en 27 mnd ipv 36 mnd garantie)

Als dat zo is, dan hadden ze dat moeten vermelden! Ik word niet blij als ik een dergelijke nas ontvang.....
Ik ga direct navraag doen hoe het zit. Daarom ook de scherpe aanbieding.....pfff

Hebben meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:49

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik heb even de titel aangepast, zodat hij aansluit bij het nieuwe formaat zoals uitgelegd in Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 11:01
Eerlijk gezegd heb ik het de NAS nog niet eens uit de doos gehaald. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-01 21:37
beowulfx schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:24:
Eerlijk gezegd heb ik het de NAS nog niet eens uit de doos gehaald. Maar je maakt me wel nieuwsgierig.
Dan zou ik dat maar eens snel doen.... Hoop niet dat ik een dergelijke NAS in die staat ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 23:59
Leuke NAS totdat je het addon aanbod ziet. Je hebt bijna alleen maar betaalde addons zoals Transmission. heb hem zelf voor 90,- incl bij pixmania (ik weet niet hoeveel die bij misco was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-07 15:18

Rem

Razkin schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:14:

Heb overigens al een mailtje richting Misco gedaan.
Voor mij hetzelfde. Duidelijk eerder geopend en refurb. Heb een shopreview achtergelaten en deze gaat meteen retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:37
Ik heb de nas uit de doos gehaald en die van mijis het duidelijk geen refurb de verpakking zit nog helemaal dicht en 3 jaar garantie duidelijk op de doos. Ze hebben me zelfs de op grote doos waar er orgineel 2 in zaten op gestuurd. Mocht iemand bewijs nodig hebben hoor ik het wel.

Hoe kun je zien of die al geregistreerd is bij netgear ?

[ Voor 9% gewijzigd door boombes op 03-04-2013 08:43 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-07 16:17

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

De verpakking zag er uit als eerder geopend, maar de inhoud bij mij niet. De nas zit ook netjes in het plastic + seal.

Ik ga hem toch verkopen (wat moet ik er mee ;p) dus mij maakt het ook niet echt uit ;)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07 05:34
Ik heb hem ook binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Ik heb vanochtend even gemailed, blijkbaar was mijn bestelling ( donderdag 14:17 ) te laat voor de eerste levering, zou hem aan het einde van de week krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Theelepel88 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
Ik heb vanochtend even gemailed, blijkbaar was mijn bestelling ( donderdag 14:17 ) te laat voor de eerste levering, zou hem aan het einde van de week krijgen...
Weer een ander verhaal.... mij hebben ze gezegd dat die vandaag verstuurd zou gaan worden.
Had je nog gevraagd of het een refurbished nas betreft? Die verhalen gaan wel de ronde namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Vjenne-ICT schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:51:
[...]

Weer een ander verhaal.... mij hebben ze gezegd dat die vandaag verstuurd zou gaan worden.
Had je nog gevraagd of het een refurbished nas betreft? Die verhalen gaan wel de ronde namelijk.
Nee heb ik geen navraag over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 17:43
Bij mij is hij sinds afgelopen zaterdag binnen. Nieuwe, ongeopende en ongeregistreerde NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:33
boombes schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:42:
Ik heb de nas uit de doos gehaald en die van mijis het duidelijk geen refurb de verpakking zit nog helemaal dicht en 3 jaar garantie duidelijk op de doos. Ze hebben me zelfs de op grote doos waar er orgineel 2 in zaten op gestuurd. Mocht iemand bewijs nodig hebben hoor ik het wel.

Hoe kun je zien of die al geregistreerd is bij netgear ?
Op mijn doos staat ook gewoon 3 jaar garantie, is niet veranderd in 2,25 jaar met viltstift :+

Je moet de NAS registreren op de Netgear site. Je krijgt op basis van je serienummer dan de datum tot wanneer de hardware garantie loopt en de installatie support. Aan de hand daarvan kan je dus bepalen of de NAS al eerder verkocht is geweest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odinsfire
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04-2023
27-3-2013 om 18:00 besteld. net gebeld waar de NAS blijft.
Ze hadden blijkbaar een palet gehad en die was op en nu zou er nog een 2de levering komen maar die was nog niet binnen....

zoek je goedkope webhosting? check Versio! - PSN: OdinsFiRe99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb bij Misco navraag gedaan of er nassen in geopende verpakkingen worden verstuurd, dus of het refurbished nassen zijn. Daarom kreeg ik het volgende antwoord ''Uiteraard sturen we geen refurbished nassen.''

Op de vraag of mijn nas zoals beloofd vandaag zou worden verstuurd kreeg ik het volgende antwoord ''Nee, dat laat ik u zsm weten''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Ik kwam vandaag thuis en toen lag er een brief van postnl. De bezorger was geweest.....
En dat terwijl misco mij vertelde dat hij nog niet verstuurd was... Geweldig systeem hebben ze ook daar bij misco.

Ik laat jullie morgen ( mits de bezorger smiddsgs komt zoals op t&t staat ) weten of hij volledig nieuw is of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Theelepel88 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:05:
Ik kwam vandaag thuis en toen lag er een brief van postnl. De bezorger was geweest.....
En dat terwijl misco mij vertelde dat hij nog niet verstuurd was... Geweldig systeem hebben ze ook daar bij misco.

Ik laat jullie morgen ( mits de bezorger smiddsgs komt zoals op t&t staat ) weten of hij volledig nieuw is of niet!
Lekkere communicatie daar. Ik wacht ook nog op mijn nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 08:48
Van huis uit is volgens mij Misco een groothandel en/of die de zakelijk markt bediend. Maar inderdaad wij (eind)consumenten zijn nu betere communicatie, en snelheid gewend van de vele webwinkels. (Zoals vandaag bestellen, morgen leveren, duidelijke track&trace informatie en heldere statusoverzichten die je zelf kan inzien. Ze laten duidelijk zien dat ze dit soort aanbiedingen niet gewend zijn om te verwerken... mijn (en van mijn collega) zijn dinsdag binnen gekomen. Wel nieuw zegelstickers op de plastic hoes, en niet zichtbaar dat deze refurbished zijn. We hadden allebei een seagate st1000dm hdd erin zitten. En jullie?

Netgear ruimt echt op.... dezelfde nas nu echter zonder hdd voor 98,00 euro bij centralpoint (volgens mij ook een vrij zakelijke leverancier) http://www.centralpoint.n...nd2000-100iss-num-411556/ ;)

[ Voor 17% gewijzigd door crazytaxi819 op 04-04-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:21
Ik heb net gebeld en vandaag wordt mijn NAS verstuurd. Dus hij zou morgen binnen moeten komen zei ze..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Voor degenen die de aanbieding mis zijn gelopen: stuur me een dm, ik heb me bedacht en vind het zonde om hem terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjococo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 17:11
crazytaxi819 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:03:
Netgear ruimt echt op.... dezelfde nas nu echter zonder hdd voor 98,00 euro bij centralpoint (volgens mij ook een vrij zakelijke leverancier) http://www.centralpoint.n...nd2000-100iss-num-411556/ ;)
Volgens mij is de aangeboden NAS van Centralpoint een V1 en behoorlijk stuk trager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hummed schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:39:
Voor degenen die de aanbieding mis zijn gelopen: stuur me een dm, ik heb me bedacht en vind het zonde om hem terug te sturen.
DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Mijne is ook binnen, en lijkt nieuw, ook de volledige 3 jaar garantie na registratie.Het grappige is, Misco had hem 29-03 al aangemeld en 30-03 was postNL al bezig met de sorteer acties...

En misco maar zeggen dat hij nog niet verstuurd was :) misschien krijg ik er wel 2 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Mijn nassen zijn aangemeld en zullen morgen worden afgeleverd. Ik zie dat het pakket 9300 gram zwaar is, maar dit lijkt mij een beetje weinig voor 2 nassen. Hoe zwaar was jullie pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn pakket is 4160 gram voor 1 NAS. Wordt ook morgen geleverd verwacht ik.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Aiolos schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:31:
Mijn pakket is 4160 gram voor 1 NAS. Wordt ook morgen geleverd verwacht ik.
Dan klopt het gewicht van mijn pakket wel. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-07 21:24
Road Runner schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:45:
Mijn nassen zijn aangemeld en zullen morgen worden afgeleverd. Ik zie dat het pakket 9300 gram zwaar is, maar dit lijkt mij een beetje weinig voor 2 nassen. Hoe zwaar was jullie pakket?
Heb jij automatisch een track&trace gehad of nadat je contact met Misco hebt opgenomen.
Kreeg gisteren avond een factuur in m'n mailbox maar geen T&T gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
CVar schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:04:
[...]

Heb jij automatisch een track&trace gehad of nadat je contact met Misco hebt opgenomen.
Kreeg gisteren avond een factuur in m'n mailbox maar geen T&T gezien....
Ik heb geen T&T van Misco ontvangen maar naderhand ( de dag voor levering ) kwam ik erachter dat hij al wel in 'mijnpakket" van postNL stond.. Wellicht de moeite om daar even te kijken :)

Wel gaaf dat PostNL dus mijnpakket update als er iets naar mijn adres word verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Theelepel88 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:24:
[...]

Ik heb geen T&T van Misco ontvangen maar naderhand ( de dag voor levering ) kwam ik erachter dat hij al wel in 'mijnpakket" van postNL stond.. Wellicht de moeite om daar even te kijken :)

Wel gaaf dat PostNL dus mijnpakket update als er iets naar mijn adres word verstuurt.
Zie hem daar nu in staan voor vandaag ja, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 10:55
Ik heb gisteren ook een factuur gehad en zou mijn zending eveneens willen checken maar zonder nummer is dat niet mogelijk in mijnpakket toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
anjaniki schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:59:
Ik heb gisteren ook een factuur gehad en zou mijn zending eveneens willen checken maar zonder nummer is dat niet mogelijk in mijnpakket toch?
Je moet je in ieder geval registreren om iets te kunnen zien zonder t&t.
Ik had me in het verleden al eens geregistreerd dus na aangemeld te zijn, zag ik de bezorging staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 16:52
Hier is de NAS ook binnen, ziet er als nieuw uit. Zal het nog voor de zekerheid checken dmv registreren of hij echt nieuw is.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hier ook binnen en lijken inderdaad helemaal nieuw (dozen zijn verzegeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:46
crazytaxi819 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:03:
Wel nieuw zegelstickers op de plastic hoes, en niet zichtbaar dat deze refurbished zijn. We hadden allebei een seagate st1000dm hdd erin zitten. En jullie?
Hier een Seagate 7200.12 ST31000524AS, met een manufacturing date van september 2011. Volgens SMART heeft die schijf nog geen draaiuren gemaakt (afgezien van de tijd dat 'ie bij mij aangestaan heeft).

Verder hetzelfde als jij, geen stickers dat de schijf refurbished is en de doos had geen beschadigingen en de stickers waren intact.

Welke ST1000DM is het precies?

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-04-2013 19:30 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
Jaap-Jan schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:22:
[...]

Hier een Seagate 7200.12 ST31000524AS, met een manufacturing date van september 2011.

Verder hetzelfde als jij, geen stickers dat de schijf refurbished is en de doos had geen beschadigingen en de stickers waren intact.

Welke ST1000DM is het precies?
Hier eveneens een Seagate 7200.12 uit september 2011 (in beide heb er eentje besteld voor een collega)
Beide Nassen in de orginele doos en prima verpakt.
Afgezien van de (afwezigheid van) communicatie ben ik tevreden met MISCO.
Hebben jullie de RAIDiator software ook gedownload van Netgear? Ik kreeg een zip bestand met daarin een onbekend bestand 8)7 (geen exe of zip)

Update: Ahum ik haal RAIDar en RAIDiator dus door elkaar..... ;w

[ Voor 4% gewijzigd door anjaniki op 05-04-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik heb 'm op het apparaat geüpdate (met Firefox als browser, voor de volledigheid). De eerste keer mislukte dat (checksum error), maar de tweede keer wilde hij wel updaten.

Maar als je hem gedownload hebt, dan kun je hem gewoon uitpakken en installeren via de webinterface onder System -> Settings -> Update -> Install firmware. Dat onbekende bestand is gewoon een image die je naar het apparaat stuurt.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Hier waren de nassen ook zeer netjes verpakt en zat er ene zegel op de doos (verder nog niet na gekeken), dus lijkt mij nieuw.

Als de schijven van september 2011 en nieuw zijn, dan hebben ze lang ergens in het magazijn gestaan.... Misschien daarom ook wel de aanbieding bij Misco.

Ik ben verder over Misco wel tevreden, keurige verpakking en communicatie per email was ook netjes en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 19:42
Mijne is gewoon verzonden door er een briefje op te plakken met mijn adres in zo een plastic 'documents inclosed' ding, geen omdoos of whatever, dat vind ik toch wel minder altijd, doe er dan op zijn minst goede kwaliteit zwarte folie omheen wikkelen en dicht tapen.

Lijkt ook hier helemaal nieuw, maar twijfel of ik em in gebruik ga nemen, heb in de tussentijd mijn al bestaande nas uitgebreid met nog een schijf, en deze zou puur en alleen voor backup doeleinden gebruikt worden omdat mijn itx i3 nas/dlna/usenetbak al vol zat met media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larreh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-07 00:36
Hier ook de NAS binnen gekregen. Andere klant had hem terug gestuurd en vervolgens is hij doorgestuurd en op 04-04 afgeleverd. NAS bevat net als anderen een Seagate 7200.12 ST31000524AS. Ook met een manufacturing date van september 2011. Na registratie (en klik op mijn geregistreerde product) werd mij het volgende overzicht getoond.

- Hardware Warranty: Available till 03/Apr/2016
- Free Installation Support Warranty: Expired on 03/Jul/2013
- Power Supply Warranty: Expired on 03/Apr/2016
- Accessories Warranty: Expired on 03/Apr/2016

Dus! alles goed voor elkaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Jaap-Jan schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:22:
[...]

(..) Seagate 7200.12 ST31000524AS (..)
En het viel me net pas op: die schijf staat niet eens op de HCL van Netgear voor de ReadyNas Duo v2. Wel de v1, niet de v2. _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 06-04-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35

EiT

Heb er dezelfde hd er in zitten.

Zeer tevreden met de NAS voor dat geld en hij werkt ook nog eens prima samen met de PS3 zodat ik geen PSM meer hoef te gebruiken. (kan ik eindelijk is java van mijn pc af flikkeren)

Wat ik wel jammer vind is dat Misco geen order track en verzend bevestiging stuurt, maar door dit topic iedergeval in de gaten te houden heb ik dat ook weer niet als een groot probleem ondervonden.

Jammer dat er geen git plugin is, maar goed volgens mij kan je dat weer via root zelf installeren (nog niet geprobeerd).

Probleem dat ik echter wel heb is dat hij ontzettent traag is als ik via de iMac backups wil maken, Time Machine duurt veel te lang (paar uur) en toen ik een mapje van 350mb met ongeveer 1100 bestanden wilde overzetten duurde dit ongeveer 15-20 min. Als ik dan in de tussentijd wil internetten vliegt mijn verbinding er iedere keer uit en laad deze traag. Terwijl (als ik niets doe) ik op speedtest 80mbit down en 60mbit up heb en nooit ergens last van heb als ik download/upload. Dus alleen als ik naar de nas probeer te schrijven gaat mijn hele verbinding er aan. Gebruik een Asus RT-N66U op 5G als router. Als ik een film van de nas naar iMac kopier gaat het wel iets sneller, niet echt snel, maar snel zat.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
Nu iedereen z'n ReadyNAS binnen heeft kunnen we misschien verder in het grote Netgear NAS topic?
Het installeren is hier in iedergeval aardig gelukt, nu nog addons kopen/downloaden zodat de netgear de usenet praktijken van m'n HTPC kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larreh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-07 00:36
Het lukt mij niet om de NAS te detecteren door middel van de raidair(?) software.. Zowel niet op Windows als Mac.. Heeft iemand hier ook last van?
Pagina: 1