Wat kan je doen tegen het speciale wapen van de borg. Er kunnen gewoon units door een soort wormhole heengaan en zo midden in mijn kamp komen en dus mijn verdediging omzeilen
Eigenlijk helemaal niks,
je moet ervoor proberen te zorgen dat ze het gedeelte van de map waarin je basis ligt niet kunnen zien. Dan kunnen ze (geloof ik) niet midden in je basis de transwarp gate openen.
Het is erg moeilijk in het begin van een game maar als je wat units hebt gaat het een stuk makkelijker.
Het is erg moeilijk in het begin van een game maar als je wat units hebt gaat het een stuk makkelijker.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Idd, wat ze nog niet hebben ontdekt, kunnen ze niet naar toe gaan met de transwarp gate. Maar de scouts die in het begin de map doorzoeken (volgens mij doet iedereen dat), die zijn het probleem. Want ze vinden je kamp voordat je een behoorlijk aantal units hebt om de scouts te vernietigen. EN das het probleemOp zondag 03 juni 2001 20:09 schreef General_Freakazoid het volgende:
Eigenlijk helemaal niks,je moet ervoor proberen te zorgen dat ze het gedeelte van de map waarin je basis ligt niet kunnen zien. Dan kunnen ze (geloof ik) niet midden in je basis de transwarp gate openen.
Tis jammer voor je, maar er blijft bijna niets tegen te doen
Het enigste wat je zou kunnen doen, is om een flink vlootje te maken en zo unit af te maken of zodra zo'n transwarp gate te voorschijn komt, een flink deel van je vloot door die gate heen te duwen en dan eens flink huishouden bij de Borg
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Verwijderd
DOor heel je basis gewoon defense turrets neerzetten , en als je een vloot hebt in 2'en delen
Zorgen dat er altijd 1 vloot in je basis is
Kan niks anders bedenken..
Dat is idd een leuk ideetjeOp maandag 04 juni 2001 18:25 schreef Locutes het volgende:
Tis jammer voor je, maar er blijft bijna niets tegen te doenHet enigste wat je zou kunnen doen, is om een flink vlootje te maken en zo unit af te maken of zodra zo'n transwarp gate te voorschijn komt, een flink deel van je vloot door die gate heen te duwen en dan eens flink huishouden bij de Borg
Okee, maar verdelen betekend zwakker.Op maandag 04 juni 2001 18:36 schreef Paestero het volgende:
DOor heel je basis gewoon defense turrets neerzetten , en als je een vloot hebt in 2'en delen
Btw, je kan een klein sensor gebouw bouwen. Kan die automatisch cloaked units ontdekken
Eerst moet je een tachyon grid researchen.Op maandag 04 juni 2001 20:17 schreef justin01 het volgende:
[..]
Dat is idd een leuk ideetje)
[..]
Okee, maar verdelen betekend zwakker.
Btw, je kan een klein sensor gebouw bouwen. Kan die automatisch cloaked units ontdekken
Wat je kan doen tegen de borg. bij de federatie is het simpel, namelijk ze gewoon bevriezen, en je eigen vloot eropaf sturen.
Bij de romulanen moet je gewoon meerdere phoenixprojectdingen hebben klaarlegen, om zelf door dat ding te gaan, om in 1 keer zijn hele basis te mollen.
Yep, die phoenix-schepen zijn wel gaaf, kan je een heel basis mollen. Toch vind ik de Borg leuker, maar dat was al te raden natuurlijk
We are the Borg,
Yupz, je zal het niet verwachten, maar ik vind de romulanen het leukste 
Voorral tegen n00bs die niet weten dat ze ook nog een tachyon grid moeten bouwen
cloak, naar basis, decloak, BLAM, en wegwezen.
Voorral tegen n00bs die niet weten dat ze ook nog een tachyon grid moeten bouwen
cloak, naar basis, decloak, BLAM, en wegwezen.
En het liefste met een hele vloot natuurlijkYupz, je zal het niet verwachten, maar ik vind de romulanen het leukste
cloak, naar basis, decloak, BLAM, en wegwezen
Toch blijf ik van mening dat de Romulanen enzo beter tot hun recht komen in Birth Of The Federation. Kon lekker allemaal dingen uitvoeren zonder dat je bevolking ging ouwehoeren.
We are the Borg,
Zeker doen, spel is nu zo'n 2 jaar oud maar is best wel een van de mooiste, lekker rijken opbouwen ala simcity zoiets. D'r binnenkort eentje uit van de Borg, Assmilator nog wat van Activision. Kan als borg andere assimileren. Als ze een beetje hun best doen, kan je dus ook verschillende soorten borg krijgen enzo. Lache man
We are the Borg,
Das een heel goed idee. Werkt volgens mij perfect. ThanksOp maandag 04 juni 2001 21:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Eerst moet je een tachyon grid researchen.
Wat je kan doen tegen de borg. bij de federatie is het simpel, namelijk ze gewoon bevriezen, en je eigen vloot eropaf sturen.
Bij de romulanen moet je gewoon meerdere phoenixprojectdingen hebben klaarlegen, om zelf door dat ding te gaan, om in 1 keer zijn hele basis te mollen.
Nou hier toch Armada-spelers verzameld zijn:
<off-topic> Wie van jullie heeft nog meer grote problemen met patch v1.2 en het spelen van aangepaste of nieuwe maps? Ik heb namelijk 2deadzone.bzn wat aangepast en met patch v1.2 crasht Armada meteen terug naar de desktop zodra ik die missie selecteer... met patch v1.1 gaat alles gewoon goed...
</off-topic>
<off-topic> Wie van jullie heeft nog meer grote problemen met patch v1.2 en het spelen van aangepaste of nieuwe maps? Ik heb namelijk 2deadzone.bzn wat aangepast en met patch v1.2 crasht Armada meteen terug naar de desktop zodra ik die missie selecteer... met patch v1.1 gaat alles gewoon goed...
Ik heb hiero een probleem met het geluid, heel veel plops erdoor. Ik weet alleen niet of dat ligt aan die 1.2 patch of gewoon onder W2K. Voor de rest gaat alles goed, geen rare crashes of vreemde kleuren waar ik met de 1.1 patch wel last van had, maar dan ook niet altijd
We are the Borg,
Locutes, het is 'Locutus' dus met 2x een U... of wist je dat niet? 
Maar goed. Geen idee waarom de v1.2 patch alles vern**kt wanneer ik een aangepaste skirmish-missie wil spelen... v1.1 en v1.0 werken gewoon normaal.
Ok, nu ga ik dus maar weer wat Klingons afknallen...
Maar goed. Geen idee waarom de v1.2 patch alles vern**kt wanneer ik een aangepaste skirmish-missie wil spelen... v1.1 en v1.0 werken gewoon normaal.
Ik las ook dat je maps kon aanpassen. Tell me how
. En als je nu roept RTFM, ben ik kwijt
, maar heb het spel echt orgineel gekocht
Het zit dan ook niet standaard bij het spel. Er is bij Activision een mapeditor te downloaden (weliswaar bèta, maar ja het voldoet).
Ik heb de editor op m'n homepage gezet, download 'm hier!
Ik heb de editor op m'n homepage gezet, download 'm hier!
Kan je ergens downloaden, kijk ff op st-armada.com misschien staatie daar...
Tja Brian Dickens, ik wou dus Locutus met 2x U gebruiken maar die bestond toen al. Klote maar het gaat om het idee niet waar
We are the Borg,
http://www.cd-express.nlOp maandag 04 juni 2001 23:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Moet ik ook een keertje ergens halen, nog nooit gespeeld...
24,95 origineel spel + doos en boekjes. (nieuw).
Ik had er Klingon Academy ook weg voor 24,95.
Koopje toch?
Er lopen hier wel meer Locutus drones rond... Beetje onoriginele naam eigenlijk. Heb er zelf ook jaren mee rondgelopen op IRC, maar op het laatst was het een beetje moeilijk om die naam te behouden...Op dinsdag 05 juni 2001 18:23 schreef Brian Dickens het volgende:
Locutes, het is 'Locutus' dus met 2x een U... of wist je dat niet?
Pagina: 1