Verwijderd
Je hebt nog maar 2 posts en ik vind je nu al irri... Netjes van je hoor... 
/me bedoelt nu dus EN die serial topic van'em en 931829321 smileys
Maar goed. Ik wou zelf ook al een soort gelijke topic openen omdat ik me m4a1/ak47 "feeling" kwijt ben (vandaar dat ik nu volledig voor de mp5 ga..
) en geen zin heb om dat online te oefenen..
/me bedoelt nu dus EN die serial topic van'em en 931829321 smileys
Maar goed. Ik wou zelf ook al een soort gelijke topic openen omdat ik me m4a1/ak47 "feeling" kwijt ben (vandaar dat ik nu volledig voor de mp5 ga..
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Valt me tegen dat er niemand begint te schreeuwen als iemand weer zo'n bot wil gebruiken. Dipjes horen er toch ook bij? Lijkt me dat je een veel beter gevoel eraan over houdt als je door oefenen die dipjes weer te boven komt.
edit:
Kut, had het verkeerd begrepen... Je bedoelt bots om tegen te spelen. Sorry hoor, mijn nederige excuses. Heb net zitten tieren in een topic over UT aimbots...
Nogmaals mijn excuses.
Kut, had het verkeerd begrepen... Je bedoelt bots om tegen te spelen. Sorry hoor, mijn nederige excuses. Heb net zitten tieren in een topic over UT aimbots...
Verwijderd
www.nuclearbox.com/podbot
V2.0 zal waarschijnlijk morgen (Maandag) worden uitgebracht...
Dit is absoluut de beste bot....
THE REALBOT ZUIGT! ...get PODBOT!
V2.0 zal waarschijnlijk morgen (Maandag) worden uitgebracht...
Dit is absoluut de beste bot....
THE REALBOT ZUIGT! ...get PODBOT!
podbot is zeker de beste die ik ken...
hallo
Van de podbot site...
*snik*
nog ff wachten dus
en btw:
THE_GANGSTER je bent idd irri met die emoticons
there was a promise that 2.0 would be released (arrghhh! can't hear it anymore) on this very day. Well I worked my ass off to make it possible even didn't have more than 1 hour of sleep in 48 hours...oh well I stop whining now. In short: It's not done yet...will hopefully be tomorrow. Good night everybody !
*snik*
nog ff wachten dus
en btw:
Verwijderd
Dat zei ik al...Op maandag 04 juni 2001 12:11 schreef basiep het volgende:
Van de podbot site...
[..]
en btw:
Verwijderd
Gangster, ik ben blij voor je dat je net counter strike heb gekocht/gedownload... wat dacht je ervan dat je eerst even rustig nadenkt, of naar counter-strike.net gaat en daar wat zoekt, want vollugus mij heb je het net 2 minuten gespeeld en post je nu hier AL je vragen
KIJK ROND EN JE VINDT ZWIESO CS BOTS wel is van altavista gehoord? fileplanet? 3dretreat? Counter-strike.net? verzin wat zoek een oude topic hier op het forum?
KIJK ROND EN JE VINDT ZWIESO CS BOTS wel is van altavista gehoord? fileplanet? 3dretreat? Counter-strike.net? verzin wat zoek een oude topic hier op het forum?
Verwijderd
Realbot FTR2.1 is heel errug vaag ja. Op bijna geen enkele map werkt dat ding. Aztec doet ie het niet goed. Oilrig ook niet. Bij assault lopen ze allemaal als gekken naar buiten. Op estate werkt die bot wel aardig.
realbot sux idd
maar PodBot RULEZ!!
komt waarschijnlijk vandaag of morgen versie 2.0 uit
en daar heb ik al demo van gezien, en die is echt goed
maar PodBot RULEZ!!
komt waarschijnlijk vandaag of morgen versie 2.0 uit
en daar heb ik al demo van gezien, en die is echt goed
Pagina: 1