If I Ain't Got You - Covered by Imane

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Ze, mijn vriendin, is op zoek naar wat views. Dus als je één minuutje niks te doen hebt, luister dan even naar haar cover. Opmerkingen waardeert ze zeker (engelstalig)

*knip*

Gegroet!

[ Voor 13% gewijzigd door SmartDoDo op 02-04-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Ik wil niet lullig doen, maar het is niet echt geweldig ofzo...
Bij vlagen is het (erg) onzuiver, haar stem heeft geen power en soul en ze legt er geen gevoel in. Daarnaast denk ik dat dit nummer niet geschikt is voor haar stem (op dit moment) omdat het te hoog en te laag gaat.
Je hoort dan ook duidelijk dat ze een ongetrainde stem heeft. Dit met name door de onzuiverheid soms, het gebrek aan controle en de slechte vibrato. Zangles/training zou dit nog wel een stuk beter kunnen maken overigens.
Positief: in het algemeen zingt ze wel mooi zuiver (hoop dat dat geen autotune is, zo te horen niet)!

Oh en ik vind de mix en vooral de reverb niet mooi, maar dat staat los van haar zangkunsten :)

Nogmaals: ik wil niet lullig overkomen, maar als ze hier echt iets mee wil doen denk ik dat eerlijkheid het belangrijkst is.

Edit: nog even voordat de "wat weet jij er nou van"-reacties komen: ik heb al aardig wat demo's opgenomen voor en met aspirerend zangers en -ressen, daarnaast sta ik zelf op een paar CD's en heb zeer ruime ervaring als zanger (en tevens geluidsman) in coverbands en musicalproducties.

[ Voor 29% gewijzigd door Wokkels op 02-04-2013 17:38 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rrie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Haha, ik ben geen kenner en ze is inderdaad niet getraind. Zoals ik aangaf, ze wilde wat views hebben. Ze heeft het een keer tussen neus en lippen door opgenomen. Ook weet ze dat er nog heel wat bij te schaven valt. Ik ga het doorgeven!

In ieder geval bedankt voor de reactie en moeite om er naar te luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 01:16

SmartDoDo

Woeptiedoe

Volgens mij heb je bij het registreren een stukje geskipped. Lees Het algemeen beleid #verbodenspam nog eens door ;)

Dit topic is gesloten.