Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug] zoeken/filteren in V&A

Pagina: 1
Acties:

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 22:34

Guldan

Thee-Nerd

Topicstarter
Ik heb op mijn windows phone (Nokia Lumia 800) problemen wanneer ik wil zoeken in vraag en aanbod. De pagina blijft dan laden en er wordt geen nieuwe content getoond. Initieel (zonder zoekterm) wordt alles wel getoond, echter werkt de volgende pagina dan ook niet.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Dat ligt aan (mobile) IE - die snapt onze ajax-interface niet...

Intentionally left blank

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 22:34

Guldan

Thee-Nerd

Topicstarter
Dat snap ik en vind ik logisch.. echter vind ik het onhandig dat het niet werkt. Zijn er afspraken gemaakt om bepaalde apparaten niet te testen/ondersteunen?

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Tot op heden heeft Windows Phone ondersteuning inderdaad geen prioriteit. Of dat in de toekomst gaat veranderen weet ik niet...

Intentionally left blank

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hangt er van af zeker hoe groot/succesvol het windows phone platform zal worden?
Of wanneer is het keerpunt dat we er van uit mogen gaan dat men wel een goede ondersteuning zal gaan bieden?
Word dit bekeken op het markt aandeel wat windows phone heeft of hoe gaat het doorgaans in zijn werk?
Als aankomende Windows mobile gebruiker vind ik het toch wel een enorme domper dat er geen goede ondersteuning is op dit vlak maar goed hopelijk dat windows mobile zeer succesvol gaat zijn in de toekomst en dat er dev tijd voor beschikbaar zal komen..
Geld dit overigens voor de hele site/forum dat de ondersteuning er eigenlijk niet voor is?

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 02-04-2013 17:05 ]

Liefhebber van Tweakers