Toetsenbord voor iPad zonder Cover

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
Hoi allen,

ik ben op zoek naar een toetsenbord voor mijn iPad 4 (Retina) en er bestaan er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb al veel varianten gezien in 'cover' vorm, maar dat is dus niet wat ik zoek, omdat mijn iPad al in een smart case van Apple zelf zit.
Vervoer komt bij mij niet echt ter sprake. Gebruik de iPad alleen maar thuis.

Hierbij een kort overzichtje van mijn wensen/eisen en misschien dat jullie wat goede tips hebben.

Eisen:
- Max. prijs: +/- €75,-
- US indeling (numeriek toetsenbord is een pré)
- Delete toets aanwezig (dus geen Fn + backspace)

Wensen:
- Geen cover, want ik heb mijn iPad al in een smart case van Apple zitten.
- Bij voorkeur te bestellen in Nederland/Europa.

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 03-04-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:14
ik gebruik zelf een apple wireless mini keyboard voor mijn ipad. En ik vervoer/gebruik het keyboard in college in combinatie met een incase origami.

Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/1281819/apple_wireless_keyboard_2.png
zoiets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vervoer komt bij mij niet echt ter sprake. Gebruik de iPad alleen maar thuis.
Maar zo'n wireless mini keyboard heeft geen delete knop toch? alleen maar backspace en Fn+backspace voor delete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Sorry niet goed gelezen in je topicstart. Dit keyboard heeft inderdaad geen delete knop. De logitech k810 heeft wel een backspace en delete knop. Leverbaar vanaf 85 euro en 99 euro op de logitech site. Echter heeft logitech wel vaak kortingscodes. Laatst was dit toetsenbord leverbaar voor 70 euro. Misschien iets om in de gaten te houden.

Echter kun je natuurlijk praktisch elk bluetooth keyboard aansluiten op de Ipad. Het lijkt mij alleen niet handig voor een lomp ding te gaan, want dan gaat het idee van de mobiliteit van je Ipad weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Die k810 is wel interessant inderdaad. Zal eens kijken wat men er over zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
De Logitech Ultrathin Keyboard Cover is ook erg pretig. Wel iets duurder maar in mijn ogen erg handig aangezien je altijd het toetsenbord mee hebt.

Hij werkt als cover voor het scherm als je hem niet gebruikt, met de bekende magneten.
Via blutetooth wordt de verbinding gemaakt. Batterij houdt het vrij lang vol en kan via usb worden opgeladen.

Zie het filmpje op onderstaande site..
http://www.icentre.nl/ipa...generatie-en-ipad-2-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
MikeOO schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:39:
De Logitech Ultrathin Keyboard Cover is ook erg pretig. Wel iets duurder maar in mijn ogen erg handig aangezien je altijd het toetsenbord mee hebt.

Hij werkt als cover voor het scherm als je hem niet gebruikt, met de bekende magneten.
Via blutetooth wordt de verbinding gemaakt. Batterij houdt het vrij lang vol en kan via usb worden opgeladen.

Zie het filmpje op onderstaande site..
http://www.icentre.nl/ipa...generatie-en-ipad-2-zwart
En ik wil het liefst geen cover, omdat ik de Smart Case al heb van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 14:11
Waarom wil je per se een toetsenbord met delete knop? Het vergde wat gewenning, maar ondertussen ben ik dusdanig aan fn+Delete gewerkt dat het geen problemen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
merauder schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:29:
Waarom wil je per se een toetsenbord met delete knop? Het vergde wat gewenning, maar ondertussen ben ik dusdanig aan fn+Delete gewerkt dat het geen problemen oplevert.
Precies wat je zegt: gewenning :)
Delete is voor mij nu 1 druk op de knop en dat wordt dan twee toetsen tegelijk. Dat is echt onhandig vind ik (heb hier op werk ook een Mac staan en wordt stapelgek van dat ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
pdebie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:12:
[...]

En ik wil het liefst geen cover, omdat ik de Smart Case al heb van Apple.
Nee die cover dient enkel als stand en opberghoes voor het keyboard. Om mijn ipad heb ik gewoon een apple smart cover met een erg dunne Belkin achterkant. En hij kan nog steeds in de stand voor mijn keyboard. Voorheen heb ik een tijdje een Logitech ultrathin gebruikt, maar dat was me toch iets te krap. Het officiële Apple keyboard werkt naar mijn mening beter. Het neemt niet heel veel meer ruimte in beslag en typt 100x beter.

Het logitech keyboard dat ik de ts heb aangeraden is bijna hetzelfde qua grootte en bouwkwaliteit. (unibody aluminium) Alleen het Apple keyboard was iets goedkoper. Ik heb die tweedehands (nieuw in seal) gekocht voor 40 euro en de opberghoes/stand was 20 euro. Dus alsnog een stuk goedkoper dan het Logitech ultrathin keyboard dat ik weer doorverkocht heb. Het neemt natuurlijk wel iets meer ruimte in beslag in mijn tas maarja.

(Beetje offtopic trouwens. Sorry pdebie. ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door zynex op 03-04-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
no problemo. ;)

Ik ga dit weekend naar Utrecht. Daar hebben ze iCentre, dus ik zal eens neuzen in die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-09 21:34

Jentae

Houdt van aglets.

Ik heb nog een officiële Apple Wireless Mini keyboard liggen waar ik niks meer mee doe die je voor een zeer vriendelijk prijsje over mag nemen (alleen de linker Shift toets doet het niet, de rest werkt perfect). :)

Overigens is het mij ook gelukt om mijn iPad met een standaard keyboard aan te sluiten dmv een Camera Connection Kit die je voor een tientje kunt kopen op de dagaanbiedingsites. Als je je iPad vooral thuis gebruikt is dit ideaal, je kunt dan het keyboard gebruiken dat je het fijnst vindt typen.
Weet niet of het met alle keyboards werkt, maar bij mij is het gelukt te verbinden en typen (mét Delete knop dus ;)) met USB-keyboards van Logitech, Apple, Dell en Microsoft.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:38:
[...]

Het logitech keyboard dat ik de ts heb aangeraden is bijna hetzelfde qua grootte en bouwkwaliteit. (unibody aluminium) Alleen het Apple keyboard was iets goedkoper. Ik heb die tweedehands (nieuw in seal) gekocht voor 40 euro en de opberghoes/stand was 20 euro. Dus alsnog een stuk goedkoper dan het Logitech ultrathin keyboard dat ik weer doorverkocht heb. Het neemt natuurlijk wel iets meer ruimte in beslag in mijn tas maarja.

(Beetje offtopic trouwens. Sorry pdebie. ;) )
Wellicht ook off topic, maar waar haal je een origami case voor 20 euro vandaan. ben erg geinteresseerd hierin.
Pagina: 1