Hallo,
Ik probeer mijn externe beeldscherm (Medion MD20321) aan te sluiten op mijn laptop (Dell xps15 L502x).
Dit beeldscherm heeft alleen VGA aansluiting en mijn laptop alleen HDMI.
Nu heb ik een werkende kabel (100% zeker getest). van HDMI naar VGA.
Wanneer ik mijn beeldscherm echter aansluit op mijn laptop met alle aansluiting correct aangesloten krijg ik geen signaal op mijn beeldscherm.
Wanneer ik via bureaublad -> resolutie probleer mijn beedscherm als 2e beeldscherm te gebruiken detecteerd hij hem wel maar wanneer ik het instel geeft het geen signaal.
Ik heb het getest met de laptop van mijn broertje en daar geeft ij wel gewoon signaal af.
Ook de kabel heb ik getest en die werkt.
Mijn HDMI aansluiting werkt ook correct (kan hem wel op de tv aansluiten).
Ik ben ten einde raad en weet echt niet meer wat het probleem is
Bij voorbaat dank,
Rens Buiting
Ik probeer mijn externe beeldscherm (Medion MD20321) aan te sluiten op mijn laptop (Dell xps15 L502x).
Dit beeldscherm heeft alleen VGA aansluiting en mijn laptop alleen HDMI.
Nu heb ik een werkende kabel (100% zeker getest). van HDMI naar VGA.
Wanneer ik mijn beeldscherm echter aansluit op mijn laptop met alle aansluiting correct aangesloten krijg ik geen signaal op mijn beeldscherm.
Wanneer ik via bureaublad -> resolutie probleer mijn beedscherm als 2e beeldscherm te gebruiken detecteerd hij hem wel maar wanneer ik het instel geeft het geen signaal.
Ik heb het getest met de laptop van mijn broertje en daar geeft ij wel gewoon signaal af.
Ook de kabel heb ik getest en die werkt.
Mijn HDMI aansluiting werkt ook correct (kan hem wel op de tv aansluiten).
Ik ben ten einde raad en weet echt niet meer wat het probleem is
Bij voorbaat dank,
Rens Buiting