Hey,
Ik ben op zoek naar een nieuwe sat/sub surround-set en keek eigenlijk steeds bij Hificorner omdat deze in de Pricewatch vaak als goedkoopste staan.
Ik denk erover om de Boston Accoustics Soundware XS-set te kopen.
Deze staat bij Hificorner voor 499€, maar via hun Outlet kan je ze met beschadigde verpakking krijgen voor 359€. Mooie deal, bijna besteld.
Nu kwam ik via Google toevallig op de site van Foka terecht. Daar moest je voor de Boston's een offerte aanvragen. Beetje raar, maar toch maar gedaan.
Nu geven zij me een prijs van 299€!!??
Toch maar even verder de 2 sites vergeleken, blijkt dat er soms gigantische verschillen zitten.
Canton Movie CD 151:
- Bij Hificorner 'promo' van 849€ naar 799€.
- Bij Foka: normale prijs 299€!!
Klopt hier iets niet, of zijn ze bij Hificorner een beetje gek??
Ik ben op zoek naar een nieuwe sat/sub surround-set en keek eigenlijk steeds bij Hificorner omdat deze in de Pricewatch vaak als goedkoopste staan.
Ik denk erover om de Boston Accoustics Soundware XS-set te kopen.
Deze staat bij Hificorner voor 499€, maar via hun Outlet kan je ze met beschadigde verpakking krijgen voor 359€. Mooie deal, bijna besteld.
Nu kwam ik via Google toevallig op de site van Foka terecht. Daar moest je voor de Boston's een offerte aanvragen. Beetje raar, maar toch maar gedaan.
Nu geven zij me een prijs van 299€!!??
Toch maar even verder de 2 sites vergeleken, blijkt dat er soms gigantische verschillen zitten.
Canton Movie CD 151:
- Bij Hificorner 'promo' van 849€ naar 799€.
- Bij Foka: normale prijs 299€!!
Klopt hier iets niet, of zijn ze bij Hificorner een beetje gek??