Ik heb een Loewe modus L32 'gekregen' en nu 2 weken in gebruik. Steeds vaker heeft de tv het probleem dat er geen beeld is, maar wel geluid. Het is niet zo dat bij tv kijken dat het beeld uitvalt, maar alleen bij het inschakelen van de tv geen beeld is. En dan is het ook nog zo dat soms de tv een aantal dagen naar behoren werkt zonder problemen. Dit schijnt vaker voor te komen bij alle merken LCD/LED tv's, las ik na enig speurwerk.
De tv is zo'n 7 jaar oud en ik vroeg me af of het de moeite loont dit te laten repareren of te gaan voor een nieuwe LED tv. Heeft het zin de tv voor een €100-€200?? te laten repareren en dan over een jaar of 3 (ik noem maar wat) toch nog een nieuwe aan te schaffen. Dan gebruik ik het geld liever voor een nieuwe.
Dan kom ik meteen op het volgende punt. Wat raden jullie voor een tv aan met een beperkt budget van €400?
Alvast bedankt voor het meedenken.....
De tv is zo'n 7 jaar oud en ik vroeg me af of het de moeite loont dit te laten repareren of te gaan voor een nieuwe LED tv. Heeft het zin de tv voor een €100-€200?? te laten repareren en dan over een jaar of 3 (ik noem maar wat) toch nog een nieuwe aan te schaffen. Dan gebruik ik het geld liever voor een nieuwe.
Dan kom ik meteen op het volgende punt. Wat raden jullie voor een tv aan met een beperkt budget van €400?
Alvast bedankt voor het meedenken.....