Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

prepaid internet (usb)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier niet zoveel ervaring mee, maar wegens switchen van providers zit ik een week zonder internet.
Kan je ergens een prepaid usb met ongeveer 1gb halen?

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:02
Je kunt zelf een usb dongle kopen (Ebay?!) en een simkaart van Bliep gebruiken?
Onbeperkt voor 50 cent per dag (365kbit/64kbit) of snel 2GB(p/maand) voor 1,00 per dag.
ANders kun je ook bij de AH een Usb-dongle halen met simkaart maar kost iets van 10 cent per MB.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Verwijderd

http://gsm.t-mobile.nl/tm...tppis3is.html?ab_agid=307

(Had je ook eerst zelf kunnen opzoeken)

Verwijderd

Topicstarter
timmie1 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:00:
Je kunt zelf een usb dongle kopen (Ebay?!) en een simkaart van Bliep gebruiken?
Onbeperkt voor 50 cent per dag (365kbit/64kbit) of snel 2GB(p/maand) voor 1,00 per dag.
ANders kun je ook bij de AH een Usb-dongle halen met simkaart maar kost iets van 10 cent per MB.
Oke bedankt voor je reactie!

Het is al vanaf morgen, dus via ebay gaat niet lukken. Kan wel ff bij de AH kijken.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Ik weet niet wat je budget is, maar je kunt overwegen een dongle te kopen en een prepaid kaartje zoals bijvoorbeeld hierboven al wordt aangeraden.

Is het niet mogelijk dat je de buren vraagt of je even op hun netwerk mag meeliften o.i.d. ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gewoon bij kpn ?
Internet van KPN
www.kpn.com/prive/internet.htm - Translate this page
Bestel hier voor 13:00 Internet van KPN en je kunt morgen gelijk online. Je hebt KPN Internet al voor €25,- /mnd. Nu tijdelijk zonder verzendkosten!
en
14 dagen bedenktijd: Je hebt 14 dagen de tijd om de dienst eventueel te annuleren.
lijkt me wel iets (moet je niet aan het switchen zijj op adsl natuurlijk)

[ Voor 10% gewijzigd door Fish op 01-04-2013 21:11 ]

Iperf

Pagina: 1