Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Negio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11-2023
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik de gelukkige eigenaar van een Samsung Galaxy Tab 2. Er is alleen één probleem(pje). Wanneer ik een video afspeel, blijft onderin de taakbalk zichtbaar. De iconen verdwijnen wel, waardoor dus een zwart balkje overblijft.

Ik hoop dat ik mijn probleem helder genoeg omschreven heb. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik vraag me namelijk af of dit zo hoort, of dat er misschien toch iets mis is.

Alvast bedankt voor de reacties!

Excuses voor het taalfoutje in de titel :/

[ Voor 4% gewijzigd door Negio op 01-04-2013 17:38 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:19

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik denk dat op de plaats van de iconen een heel donkergrijs puntje staat, waarbij de iconen weer terugkomen op het moment dat je daarop drukt.

Dat hoort zo. Het enige dat je zou kunnen proberen is aan de gang gaan met verschillende apps om te kijken welke het best aansluit bij je wensen en eisen. Ik heb echter niet zo'n probleem met dat balkje (gebruik 'm niet voor video-doeleinden), dus ik durf je dan ook niet direct even wat alternatieven te noemen...

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:45
Mijn tablet heeft dat ook, met verschillende videospelers.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:28
It is not a bug, it is a feature :).

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Negio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11-2023
Oke, bedankt voor de reacties! Echt een probleem vond ik het ook niet, maar nu ik weet dat het 'zo hoort' al helemaal niet meer.