Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe grafische kaart (bij relaties) en toen ik hem probeerde te installeren wildde mijn computer niet meer opstarten. Mijn moederbord heeft een DebugLED die vast loopt op 97 'Console Output Device Connect' (volgens de manual). De CMOS heb ik gecleared en de TDP van mijn processor is 125W en die van mijn grafische kaart is 300W wat uitkomt op 425W. Dit zou goed moeten zijn voor mijn PSU (600W).
Als iemand een ideetje heeft wat ik zou kunnen controleren of weet waar het aan ligt? Ik heb de grafische kaart er al een paar keer opnieuw ingedaan en de fans beginnen gewoon (ik weet niet of het 100% is, kan ik niet zo goed horen) te draaien. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eerst heb geprobeert om de graka met 2 zespins aan te sluiten, maar nu zitten er gewoon 2 8-pins PCI-express kabels aan vast.
-Sander
Edit:
Systeem:
Als iemand een ideetje heeft wat ik zou kunnen controleren of weet waar het aan ligt? Ik heb de grafische kaart er al een paar keer opnieuw ingedaan en de fans beginnen gewoon (ik weet niet of het 100% is, kan ik niet zo goed horen) te draaien. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik eerst heb geprobeert om de graka met 2 zespins aan te sluiten, maar nu zitten er gewoon 2 8-pins PCI-express kabels aan vast.
-Sander
Edit:
Systeem:
- AMD Phenom II X4 965 Black Edition
- AsRock 870 Extreme3 R2.0
- OCZ ModXStream Pro 600W
[ Voor 7% gewijzigd door sVerkuil op 01-04-2013 17:12 ]