Verkeerde productlink

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
De Apple Mini displayport to dvi in de pricewatch ( pricewatch: Apple Mini DisplayPort to DVI Adapter ) heeft bol.com Plaza als goedkoopste verkoper in de lijst staan ( http://www.bol.com/nl/p/a...er=ADVNLTWE00201300099PLZ ). Dit product wordt namelijk door mijnpcprobleem.nl verkocht. Wanneer ik op hun site kom gebruiken zij originele productfoto's terwijl het replica onderdelen zijn.

Aangezien het replica is, kan het product ook zo goedkoop worden aangeboden, maar hoort dan niet in de lijst van het originele product.

[ Voor 11% gewijzigd door Fietsbel op 01-04-2013 14:08 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dan moet Bol.com het niet met het EAN nummer van het originele product in hun feed zetten.

Maar wellicht dat een van mijn collega's met de juiste knopjes deze link even kan slopen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Klopt ja, het is ook bol.com z'n fout. Maar wellicht dat tweakers.net deze inderdaad handmatig kan corrigeren :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik geef het door aan mijn Sales collega's. Vandaag is het alleen een beetje onderbezet, dus het kan misschien ietsje langer duren dan je van ons gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Bedankt :)

39