Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers

Ik heb een vraagje. Ik wil een case kopen voor mijn S3, maar heb begrepen dat de kans dat ik invoertaksen moet betalen zeer groot is als ik via hun Amerikaanse site koop. Nu staat deze case ook op amazon.co.uk en daar staat er bij: "dispatched from and sold by the wireless USA"Hier is dit te zien.

Mijn vraag is nu of ik sowieso GEEN invoer moet betalen als ik via amazon.co.uk bestel? Anders doe ik dat vandaag nog. Ik wil absoluut niet achteraf nog een rekening krijgen...

Mvg mutn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je gevonden op de site van de douane? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik uit de UK geen invoerrechten moet betalen, maar doordat die case zogezegd verkocht wordt door ThewirelessUSA weet ik niet goed of ik nu invoer uit de UK of uit de VS?
Sorry voor de domme vragen misschien, maar het is mijn eerste online bestelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat je dan eerst eens iets online in NL moet gaan bestellen als je er geen ervaring mee hebt. Zeker voor iets triviaals als een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al dingen besteld, maar eigenlijk altijd voor iemand anders. (bv. laptop batterij van site van HP, een iPad van de Apple site) Ik woon btw in België, maar dat doet er niet toe. Voor alles een eerste keer toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dan nog eens de site van Mig29. Daar staat prima uitgelegd wanneer en bij welk bedrag je toeslagen moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:41:
doordat die case zogezegd verkocht wordt door ThewirelessUSA weet ik niet goed of ik nu invoer uit de UK of uit de VS?
http://www.amazon.co.uk/g...new?ie=UTF8&condition=new
Dispatched from MN, United States.
Niet zo moeilijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast vind je hier wat je zoekt ;)

http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur is zo'n hoesje? Toch niet duurdere dan € 22 want boven € 22 mag je lekker dokken alleen in Nederland zijn ze slordig met innen van die invoertaks, volgens mij is de douane tegenwoordig Europees geregeld, dus zal wel zelfde zijn in België.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor België zijn er in de praktijk voor kleine pakketjes zonder tracking tot $40-$45 bijna nooit kosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Ik denk het niet. TS woont in belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pacificocean schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:04:

Ik denk het niet. TS woont in belgie.
Argh... essentieel stukje informatie. Njah, ik neem aan dat je dat uit de titel haalde, maar je hebt inderdaad gelijk.

Edit: argh2, bijzin gemist.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:06:
Njah, ik neem aan dat je dat uit de titel haalde
Of je leest de thread :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Als je naar de pagina van dat bedrijf gaat (http://www.amazon.co.uk/g...YH34FY2ZBQA#aag_legalInfo) dan staat er dit:
We provide FREE SHIPPING* and ship from the United States, bringing you great deal and great prices the same as Amazon.com US. All shipments will be free of custom duties and taxes as we have already prepaid all these charges. You will have a peace of mind knowing that you are buying from a reputable seller!
Ik heb ook ff 2 dingen dikgedrukt die handig voor je zijn.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah dus als ik het goed begrijp, kan ik zonder problemen bestellen bij de uk site. Bedankt allemaal en ik weet nu waar ik op moet letten bij volgende aankopen!
Pagina: 1