MOD idtje... prakties haalbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zat eens na te denken over welke kleur ik de binnekant van me case ga geven, want vanavond gaat er een raam gehakt worden in de case >:) . Nou hangt er nu in m'n PCtje een blauw lampje maar kzat aan zo'n black-light te denken. Maar nu komt het.

Als ik de binnekant van m'n case WiT verf en er een blacklight naast hang gaat de witte verf dan licht geven :?

Zou ik mischien dan speciale witte verf moetn gebruiken of is elke witte verf daarvoor geschikt? Owhja, ik heb dit nog niet gezien en net zelf bedacht dus niet mijn id pikken ;)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je kan er bijvoorbeeld een neon en Blacklight in hange...

en met speciale verf die alleen bij blacklight oplicht...

dan heb je dus een mooie gewone kast met neon, en een witte kast als je je black-light aanzet,

ja speciale verf vereist

• Peertje
  • Niet online
Owh keej :). Maaruh die verf is bij de beter doe-het-schilderen-zelf-winkel te krijgen?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:30

DaRoot

Some say...

Misschien een ideetje om de zooi binnen zwart te verven, en daar bovenop her en der met speciale blacklightverf een aantal accenten, bijv. logo's ofzo...

BTW: die verf kun je bij conrad kopen
www.conrad.nl

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Peertje
  • Niet online
leuk id idd allen heb ik daar geen ruimte voor in m'n kast. Of ik moet natuurlijk wat leuke accentjes op de case van m'n athlon maken of op de geforce koeler >:)

• Peertje
  • Niet online
Mmm bij conrad kan je alleen kleuren setjes kopen en ik wil gewoon een kompleet witte case van binnen maken :( Iemand anders nog andresjes?

edit:

Woon in Bilthoven, naast utrecht. Mischien kennen jullie wat IRL adressen bij mij in de buurt of A'dam ofzo

Verwijderd

Misschien nog een ideetje, bij conrad hebben ze meer dan alleen blacklight kleurensetjes verf.

Je kan blacklight snoer gebruiken om te accentueren. Met de kleuren blauw, oranje, rood, roze, geel/groen. (conrad site -> zoeken -> 580600-24)

En om iets wit met blacklight op te laten lichten, kan gewone verf worden gebruikt en geeft dan een paarsige kleur!

Bij conrad kan je bestellen via de site en je hebt het dan meestal met een week binnen! :)

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Geen nieuw ID, volgens mij heb ik bij VH.net ook al eens zoiets gezien en ik zat er zelf ook al over te denken (helemaal zwart ipv wit that is)

natuurlijk wel ff je resultaat posten ;)

• Peertje
  • Niet online
Tuurlijk ga ik me resultaat posten :) Jammer is alleen dat de winkels morgen dicht zijn en ik dus geen verf enz kan kopen |:(.
Heb nu al wel vast me complete kast uit elkaar geschroefd zodat ik dinsdag lekker kan gaan spuiten. Morgen ga ik ook nog naar een vriend toe om eens een mooi gaatje in m'n kastje te boren, we gaan het proberen met zo'n tandarts boor (Brr ben nu al zenuwachtig voor het geluid :'( ). En als dat niet wil lukken (klaat hem natuurlijk eerst op zijn case proberen >:) ) dan kan ik altijd nog de decoupeerzaag pakken :)
Pagina: 1