Cool Edit 2000 speelt geen geluid meer af

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19
Cool Edit 2000 heeft altijd perfect gewerkt, tot ik Cool Edit Pro 1.2 installeerde vandaag.

Ze spelen allebei geen geluiden meer af, maar geven geen foutmelding bij het openen. Pas als ik op play druk dan krijg ik de melding "The specified format is not supported or cannot be translated. Use te Capabilities function to determine the supported formats".

Ik heb CEPro gedeinstalleerd, CE2000 opnieuw geinstalleerd maar het blijft problemen geven.

Hoe krijg ik in ieder geval CE2000 nu weer aan de praat?

iOS developer

• BikkelZ
Damn!

Niemand?

Ik heb geen zin om in software te gaan crossposten :(

iOS developer

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Op zondag 03 juni 2001 18:16 schreef BikkelZ het volgende:
"The specified format is not supported or cannot be translated. Use te Capabilities function to determine the supported formats".
welk formaat gebruik je dan??

Verwijderd

probeer sounforge 4.x is,
is gewoon da best :7

• BikkelZ
Gewoon stereo .wav's, dat is het rare! Ze spelen wel gewoon af in Winamp enzo, ik heb verschillende wav's geprobeerd.

Ook dat standaard .au geluid dat je na je installatie te horen krijgt doet het niet, dus het ligt niet aan de geluidsbronnen.

Ik ga nou pitten, ik hoop dat morgen iemand een oplossing heeft want ik heb het wel nodig om mp3's maken en tracks die ik maak met Buzz af te mixen!

iOS developer

Verwijderd

Gewoon die 2000 eraf laten en alleen de Pro met mp3 plug-in instaleren. Kunt bij prefrences toch het gewenste formaat selecteren? Kan ook als je niet de volledige versies hebt dat hij daardoor moeilijk doet. Heeft een maat van me ook gehad met 2000

• BikkelZ
Ik heb CE2000 er weer af gegooid en alleen CEPro geinstalleerd maar het blijft het zelfde verhaal.....

iOS developer

• BikkelZ
Damn!

Hij wilde alles afspelen via de modem audio driver! |:(

---------

Yep hij doet 't!

Alleen nu nog een vage melding bij Multitrack dat ik weer bij settings moet kijken.

Ik heb een AWE64 die kan onder win9x niet tegelijkertijd meerdere geluiden afspelen maar onder 2000 is dat geen probleem. Zou het daar aan liggen?

Ik draai overigens wel onder 2000.

iOS developer

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hé gewoon soundforge 4.x gebruiken????

sound forge 5 is al uit en die werkt sneller en beter.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• BikkelZ
Werkt soundforge 4/5 ook met meerdere sporen? Ik gebruikte soundforge in mijn FT2 dagen altijd en toen kon hij dat nog niet.

Het is de bedoeling dat ik iedere instrument in Buzz als een aparte track opneem en dan afmix in meerdere sporen zodat ik het laatste beetje EQ compressie enzovoort kan toevoegen, waarna ik er een master van kan maken.

iOS developer

Pagina: 1