Beste zij die dit lezen!
Allereerst fijn dat jullie even de tijd nemen om te kijken naar mijn topic! Na jaren onthouding van zelfbouw ( en dan heb ik het zeker over 14 jaar) wil ik toch weer een systeem gaan bouwen. Ik was 14 toen ik mijn eerste systeem samenstelde en mijn eerste cpu verziekte omdat ik de koelpasta was vergeten aan te brengen ( wie is daar niet geweest
).
Maar goed op dit moment speel ik mijn games op een Dell Inspiron 15r, en ja dat volstaat simpelweg gewoon niet voor de games die ik wil spelen. Nu heb ik een lijst samen gesteld met wat mij een leuk systeem lijkt wat goed presteert en redelijke kwaliteit/prijs verhouding heeft.
Nou heb ik al iets samengesteld en als je zodadelijk bij het lijstje aankomt zie je dat ik er 100 euro overheen zit. Ik heb er 2 nvidia kaarten inzitten omdat ik graag SLI zou willen uitproberen ( of is dat onzin en een manier om meer kaarten te verkopen?
). Een SSD spreekt mij niet echt aan omdat ik het niet erg vind om op laad tijden te wachten in zowel windows als games. Nou vroeg ik mij af hoe zal dit systeem de komende jaren zichzelf staande houden met de nieuwe generatie consoles die uitkomen ( als daar überhaupt al een antwoord op te geven is ). Graag zie ik van jullie tips, aanpassingen, prijs reductie die natuurlijk niet de prestatie te min doen
.
Alvast bedankt voor de eventuele input, feedback! En dan nu de vragenlijst
.Het standaard antwoord natuurlijk, ik wil flawless mijn games kunnen spelen 
Allereerst fijn dat jullie even de tijd nemen om te kijken naar mijn topic! Na jaren onthouding van zelfbouw ( en dan heb ik het zeker over 14 jaar) wil ik toch weer een systeem gaan bouwen. Ik was 14 toen ik mijn eerste systeem samenstelde en mijn eerste cpu verziekte omdat ik de koelpasta was vergeten aan te brengen ( wie is daar niet geweest
Maar goed op dit moment speel ik mijn games op een Dell Inspiron 15r, en ja dat volstaat simpelweg gewoon niet voor de games die ik wil spelen. Nu heb ik een lijst samen gesteld met wat mij een leuk systeem lijkt wat goed presteert en redelijke kwaliteit/prijs verhouding heeft.
Nou heb ik al iets samengesteld en als je zodadelijk bij het lijstje aankomt zie je dat ik er 100 euro overheen zit. Ik heb er 2 nvidia kaarten inzitten omdat ik graag SLI zou willen uitproberen ( of is dat onzin en een manier om meer kaarten te verkopen?
Alvast bedankt voor de eventuele input, feedback! En dan nu de vragenlijst
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- Wat mag het systeem gaan kosten?
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 281,74 | € 281,74 |
1 | Asus Maximus V Gene | € 160,95 | € 160,95 |
2 | Zotac GeForce GTX680 | € 364,- | € 728,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 78,95 | € 78,95 |
1 | Cooler Master HAF X | € 135,50 | € 135,50 |
1 | Intel Thermal Solution RTS2011LC | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 57,- | € 57,- |
1 | Corsair Gaming GS800 (2013 edition) | € 88,- | € 88,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.600,09 |