Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome raar traag met laden paginas, snel op zelfde domein

Pagina: 1
Acties:

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 13:44
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik met chrome last van het fiet dat nieuwe pagina's en tabbladen er lang over doen om te laden zo'n 20 seconden,
nu het rare, zodra de website is geladen, laad chrome alle pagina's die op dat domein staan op normale snelheid in, maar zodra ik naar een andere website ga moet ie weer eerst 20 seconden laden en als ik naar de vorige site wil ook lang.

ik heb geprobeerd wat er op de google hulp pagina staat, haalde niks uit
Heb chrome eraf gehaald samen met alles wat er in de appdata staat en er opnieuw opgezet, nada
probeer firefox te gebruiken, maar die loopt vast op veel websites

ik heb onlangs W7 opnieuw geinstaleerd, kan het aan een verkeerde installatie liggen? ik heb het wel eens meegemaakt dat java 7 niet aan het werk kreeg.

[ Voor 187% gewijzigd door dakka op 31-03-2013 23:25 ]

Verwijderd

Java heeft wat problemen gehad de laatste tijd dus je bent daarbij niet de enige, echter veroorzaakte dit geen lange page loading times. Ik denk dat je een virus scanner hebt en hij het probleem veroorzaakt, dit je je namelijk best vaak. Zorg ook altijd dat je de laatste video, netwerk en mobo chipset drivers hebt natuurlijk.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:00

M2M

medicijnman

draai procmon eens, filter op het juiste chrome process (process explorer kan handig zijn) en kijk eens waar chrome op hangt...

-_-

• dakka
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:38:
Java heeft wat problemen gehad de laatste tijd dus je bent daarbij niet de enige, echter veroorzaakte dit geen lange page loading times. Ik denk dat je een virus scanner hebt en hij het probleem veroorzaakt, dit je je namelijk best vaak. Zorg ook altijd dat je de laatste video, netwerk en mobo chipset drivers hebt natuurlijk.
ik heb geen probleem meer met java, dat was een windows installatie geleden
M2M schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:41:
draai procmon eens, filter op het juiste chrome process (process explorer kan handig zijn) en kijk eens waar chrome op hangt...
ga ik dat proberen

edit: met procmon komt ik er niet helemaal achter waar die nou zo lang overdoet, maar het lijkt dat hij lang bezig is met iets in de registy

Edit2: AVG van de computer afgehaald, werkt blijkbaar

[ Voor 11% gewijzigd door dakka op 01-04-2013 00:17 ]

• dakka
goed probleem is weer terug, heb nu avast als virus scanner

• dakka
ok, het probleem is weer terug, alleen nu met avast, ik hou denk ik maar op met anti virus te gebruiken als mijn browser er op een extreem vreemde wijze door vertraagt word.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 14:00

M2M

medicijnman

nee, je moet een goede anti virusscanner gebruiken. Probeer microsoft security essentials eens. Lichtgewicht en niet zo lomp aanwezig als menig andere virusscanner.

-_-

• dakka
ik heb er nu helemaal geen virus scanner meer op staan en ik heb het zelfde probleem nog steeds.

Het ligt niet aan chrome, want firefox doet ook raar.

Het ligt niet aan mijn netwerk, want op andere computers hier werkt het gewoon normaal.

[ Voor 43% gewijzigd door dakka op 09-05-2013 17:14 ]

Pagina: 1