Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 07:51
Na jaren Prepaid gehad te hebben ben ik het zat steeds op te moeten waarderen en zonder te zitten wanneer ik het (echt dringend) nodig heb.

Rond de €30.- per maand lijkt mij zat; Een kleine bel-sms bundel en veel internet (onbeperkt zou ideaal zijn, hoewel ik geen idee heb of je met 1000mb makkelijk toekomt per maand?).

Mijn oog is gevallen op de Nokia Lumia 920. Het mooist zou zijn als deze gratis bij het abonnement verkrijgbaar is, maar als ik wat Google ben ik bang dat dit niet het geval is (en ik blijf toch een Nederlander hè).

Wie weet of het geen ik wens toch verkrijgbaar is en bij welke provider? Via Google zag ik wel dat ik bij Tele2 voor circa €38 een abonnementje had met gratis het betreffende toestel, maar als ik op Tele2.nl kijk lijken ze de 920 niet te hebben. Ook valt me op dat veel abonnementen na een bepaald aantal maanden ineens het dubbele kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Is bijbetalen geen probleem? Voor 34 euro per maand en eenmalig zo'n 170 euro, bij tele2.

http://www.toptienmobiel.nl/nokia-lumia-920-aanbieding.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
Bedankt voor je reactie Simtastic. Je doelt hier op de SmartMix 200 neem ik aan?
Bijbetalen is in principe geen probleem. Lijkt mij een aantrekkelijke deal. 200 minuten/sms is voldoende en met 1,5GB kan ik ook vooruit.

Is dit misschien ook iets?

http://www.typhone.nl/gsm...entity:12079&Tab=t-mobile

Of een andere van Tele2:

https://www.studentmobiel...t_version_id=&sms=&voice=

Smart 300 voor 24.- + 1,5 GB internet voor 14.- = 38.- per maand en dan gratis het toestel (uitgaand van 2 jarig abonnement).

Of zitten hier addertjes onder het gras?

[ Voor 29% gewijzigd door JohanPG op 01-04-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
Die tele2 die je geeft is in principe hetzelfde alleen dan met meer minuten, en anderhalf GB is ruim (wat wil je precies gaan doen met internet?). Het enige addertje is dat je op het t-mobile netwerk zit; qua bereik is dat wat minder. Ik moet wel zelf zeggen dat ik ook op het t-mobile netwerk zit en per maand toch nog zo'n 3 GB verstook. Ik zit dan ook voornamelijk in noord-brabant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
Ik woon nogal in een uithoek in noord oost Groningen, dus misschien dat ik bij Tele 2 dan veiliger zit.

Kun je opmaken of ik bij het Smart 300 abonnement daadwerkelijk 2 jaar 38 euro betaal? Scheelt me wel 70.- ten opzichte van Het Smart 200 abonnement dat jij me laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
Als je hier kijkt:

https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon

Dan zie je ook dat de actie voor het gehele 2 jaar geldt. Je hebt wel eenmalige aansluitkosten van 30 euro, die betaal je op je eerste factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
JohanPG schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:43:
Ik woon nogal in een uithoek in noord oost Groningen, dus misschien dat ik bij Tele 2 dan veiliger zit.

Kun je opmaken of ik bij het Smart 300 abonnement daadwerkelijk 2 jaar 38 euro betaal? Scheelt me wel 70.- ten opzichte van Het Smart 200 abonnement dat jij me laat zien.
Tele2 is (nu nog) een onderdeel van T-Mobile hé, vergis je daar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:35
Tele2 is juist geen onderdeel van T-Mobile. Zij maken alleen gebruik van het netwerk van T-Mobile. Dus voor dekking in je regio zou je bij T-Mobile moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
Precies wat Jadang zegt. Ik zou even aan familieleden/vrienden vragen of zij t-mobile hebben en wat hun ervaring is wat betreft het netwerk in jouw regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:22
Ik heb nogal wat verhalen gelezen dat Windows Phone veel data gebruikt op de achtergrond, dus ik vraag me af of 1GB dan genoeg is. Waarschijnlijk kun je achtergronddata wel uitzetten, maar dat zou iemand met een WP maar even moeten bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee waar je dat gelezen hebt. Het was even een probleem met 7.8 vanwege een foutjenin de update, maar wp8 heeft daar geen last van. Maak je daar dus maar niet druk om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:22
Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:27:
Ik heb geen idee waar je dat gelezen hebt. Het was even een probleem met 7.8 vanwege een foutjenin de update, maar wp8 heeft daar geen last van. Maak je daar dus maar niet druk om
Excuses, meende me toch echt te herinneren dat dit ook bij WP8 speelde, maar het zal dit zijn geweest (van WP7 idd): nieuws: Microsoft gaat problemen met dataverbruik WP7 onderzoeken
Pagina: 1