Fan verwijderen Asus EN9500 GT

Pagina: 1
Acties:

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hallo,
Weet iemand misschien hoe ik de fan van mij Asus EN9500 GT eraf kan halen? Om het stof en dergelijke te verwijderen. Ik heb het al geprobeerd maar ik kan het niet voor elkaar krijgen.
Het gaat om deze kaart;
Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/gpudb/images/b1008.jpg

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:45

Fordox

00101010

aan de onderkant de hele koeler eraf schroeven dan zie je wel andere schroeven die de fan op zn plaats houden

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je kunt voor je nog een poging doet ook de kaart nog even in een pc stoppen en evt. een korte videobenchmark/-test draaien.
Op die manier warmt de koelpasta op & wordt wat vloeibaarder, waardoor de koeler makkelijker loskomt van de GPU.

• Fordox

Fordox

00101010

Iva_Bigone schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:59:
Je kunt voor je nog een poging doet ook de kaart nog even in een pc stoppen en evt. een korte videobenchmark/-test draaien.
Op die manier warmt de koelpasta op & wordt wat vloeibaarder, waardoor de koeler makkelijker loskomt van de GPU.
nee dat werkt niet.
je zegt nu dat het spul meer vocht tot zich neemt door middel van warm te worden. pasta smelt niet.

en het is geen antwoord op zijn vraag ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 31-03-2013 20:39 ]

• PascalDutch
  • Niet online
Het gaat mij er puur en alleen om om de fan eraf te halen het zwarte gevaarte dus.

Verwijderd

PascalDutch schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:12:
Het gaar mij er puur en alleen om om de fan eraf te halen het zwarte gevaarte dus.
Klik systeem?
En anders Fordox eerste reactie.. en zal je toch eerst het hele gevaarte eraf moeten schroeven.. ;)

Stock koelers zijn (vaak) minder demontabel dan koelers die je los koopt.

• PascalDutch
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:39:
[...]

Klik systeem?
En anders Fordox eerste reactie.. en zal je toch eerst het hele gevaarte eraf moeten schroeven.. ;)

Stock koelers zijn (vaak) minder demontabel dan koelers die je los koopt.
Ik heb geen idee of het een klik systeem is het lijkt meer op een schuifsysteem want ik kan de dingetjes waar hij mee vast zit met geen mogelijkheid ver genoeg omhoog krijgen om hem eraf te pakken maar schuiven wil ook niet...
Misschien zijn er meer mensen met deze kaart en hetzelfde probleem die ze misschien al opgelost hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door PascalDutch op 31-03-2013 21:54 ]

• Fordox

Fordox

00101010

koelers moet je vaak helemaal eraf halen voordat je bij de montage van de fan kan komen.

• PascalDutch
  • Niet online
Fordox schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:11:
koelers moet je vaak helemaal eraf halen voordat je bij de montage van de fan kan komen.
Ow, nja zal wel ff kijken, bedankt :)
Pagina: 1