ja, ja, dit is het zoveelste topic dat zoekt naar een geschikte studie laptop, maar tot nu toe ben ik nog niks tegen gekomen wat bij mijn eisen aansluit
anyway
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil em voornamelijk voor mijn studie gebruiken, simpele office programma's en dergelijke. En voor mijn werk wat ook voronamelijk alleen office en internet nodig heeft.
Daarnaast is t leuk om af en toe wat te kunnen gamen op het ding, maar niks extravagants, wat lichte indie games zoals frozen synapse, torchlight en zo.
Wat mag je laptop gaan kosten?
mn budget is zo rond de 700 euro, absolute max is 750.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat merk betreft ben ik tot nu toe erg tevreden geweest met Asus. Maar dat hoeft natuurlijk niet noodzakelijk.
Belangrijker is voor mij de processor die dr in zit. Het liefst een i5 van rond de 2.0 GHz.
Liever heb ik ook geen optische drive, neemt onnodig ruimte en gewicht in.
Scherm grootte tussen de 13 en 14 inch, niet groter of kleiner.
Portabiliteit is het belangrijkste punt voor mij samen met accuduur. daarna performance.
Zelf keek ik naar de Asus Vivobook S400CA-CA006H, de Acer Aspire S3-391-53334G en als ik mijn budget een beetje kan rekken een goedkope build van de Sony Vaio S13 (met een i3 en 320 GB HDD.)
anyway
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil em voornamelijk voor mijn studie gebruiken, simpele office programma's en dergelijke. En voor mijn werk wat ook voronamelijk alleen office en internet nodig heeft.
Daarnaast is t leuk om af en toe wat te kunnen gamen op het ding, maar niks extravagants, wat lichte indie games zoals frozen synapse, torchlight en zo.
Wat mag je laptop gaan kosten?
mn budget is zo rond de 700 euro, absolute max is 750.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wat merk betreft ben ik tot nu toe erg tevreden geweest met Asus. Maar dat hoeft natuurlijk niet noodzakelijk.
Belangrijker is voor mij de processor die dr in zit. Het liefst een i5 van rond de 2.0 GHz.
Liever heb ik ook geen optische drive, neemt onnodig ruimte en gewicht in.
Scherm grootte tussen de 13 en 14 inch, niet groter of kleiner.
Portabiliteit is het belangrijkste punt voor mij samen met accuduur. daarna performance.
Zelf keek ik naar de Asus Vivobook S400CA-CA006H, de Acer Aspire S3-391-53334G en als ik mijn budget een beetje kan rekken een goedkope build van de Sony Vaio S13 (met een i3 en 320 GB HDD.)