[PC] Arctic Combat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik speel sinds enige tijd Arctic Combat en ben echt verslaafd geraakt aan dit spel. Ik vind het persoonlijk een heerlijke shooter. Goede gameplay, mooie selectie van wapens en redelijk wat maps. Sommige maps zijn wel wat klein maar de meeste vind ik precies goed qua grootte. De graphics zijn ook goed met mooie effecten zoals dynamische belichting, reflecties en schaduwen. De clan waar ik bij zit zijn de DutchVeterans en iedereen is welkom. Geen zielig clan gedoe wat je vaak ziet tegenover nieuwkomers want iedereen is immers een n00b als je met het spel begint. Nog meer Tweakers die AC spelen?

http://youtu.be/jtktDdnhuYk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Thanks, ziet er leuk uit. Ga het zo even proberen :)

Misschien wel goed om te vermelden dat het free to play is ;)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Oja, en het is dus free to play :P

Trouwens goed achterom blijven kijken en geen hoge posities innemen als je met mij speelt. Ik val vaak van achteren aan >:) Gisteren nog 5 man die vanaf een hoge positie schoten neergemaaid. ik helemaal omlopen en ze stonden netjes op een rij voor me opgesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel! Je krijgt ook een heerlijke feedback van het spel met het schieten. Iets wat ik steeds vaker mis met AAA titels. Dit is echt lekker een spel waar je moet pushen anders bereik je niks. Ik vind toch dat ik het lekker heb gedaan voor de derde keer :) Kills/assists/death: 34/9/17

Edit: Ik merk nog wel wat bugs. Het aimen doet af en toe wat raar, hij reageert niet altijd. Ook is het wel héél erg headshot georiënteerd. Maar dat maakt het wel apart :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het is idd een gaaf spel, daarom vind ik het ook zo vreemd dat het bij velen nog onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu zo'n 6 uur non-stop bezig geweest. Het is een beetje frapant dat ik bijna altijd bovenaan sta (Daarmee bedoel ik dan top 3 qua k/d ratio). Zo nieuw is het spel toch niet? Ook ben ik net van mijn Halo verslaving af dus ik ben eigenlijk altijd een console-gast geweest. Die video van jou is b.v. van vorig jaar. Ook zijn de servers erg leeg.. Hooguit 15 servers op EUWest waarvan er maar een paar gevuld zijn. Beetje jammer.
Ik vind die respawn eigenlijk wel iets wat ik vaker wil zien. Bij hedendaagse shooters zie je vaak dat je binnen 2 seconden dood bent doordat je ergens aan de verkeerde kant tussen de tegenstanders begint. Vaste locaties, immuniteit voor een korte tijd, waar je ook een voordeel lijkt te krijgen maar dat weet ik niet zeker. Het leert je af om op hun respawnlocatie te gaan staan x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Er zijn in vergelijking met andere spellen idd minder servers maar dat maakt het AC voor mij niet minder leuk. Er zijn trouwens ook US servers waar je op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd :)
De gameplay video's die ik heb gezien zien er in ieder geval veel belovend uit. Iets minder spektakel als met bijvoorbeeld CoD etc., maar dat is net wat ik zoek.

--EDIT--

net even een eerste ronde gespeeld. Moet zeggen dat de game lekker speelt. Alleen het voelt wel wat sloompjes allemaal. Heb de muis besturing op het snelst staan en nog moet ik echt slepen met m'n muis (razer lachesis) om goed te kunnen draaien. Ook vind ik het jammer dat ik het muiswiel niet kan gebruiken om van wapen te wisselen (of ik doe iets verkeerd?) en de middelste muisknop om granaten te gooien. Dat ben ik namelijk ontzettend gewend als control settings in vrijwel alle shooters die ik speel.

Maar! We gaan dit zeker een tijdje spelen. Eerste ronde ging ook vrij goed. Had 20 kills en 22 deaths. Nou, dat vind ik niet slecht voor een eerste keer spelen in een onbekend spel. :)

[ Voor 62% gewijzigd door PdeBie op 01-04-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Das vreemd want ik kan met de middelste muisknop wel granaten gooien en met het muiswiel kan ik ook van wapen wisselen. raar dat dat bij jou niet kan. Dat van de gevoeligheid snap ik ook niet goed. Bij mij staat die op 50 en dat vind ik een mooie middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:03
Lijkt een beetje op warrock als ik het filmpje bekijk.. Tenminste, wat ik me ervan kan herinneren! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevoeligheid is hier ook in orde. Maar ik kan niet veranderen dat je aimt naarmate je rechtermuisknop inhoudt. Dit is nu aan/uit en dat is verschrikkelijk irritant in het begin. Scrollen werkt ook niet inderdaad, heb al gekeken naar keybinds maar niks werkte.

Alleen knallen de servers er net uit, of het probleem moet nu ergens bij mij liggen maar ik kom er niet meer op.
Hij laad in het beginscherm naar 10/10, waar ook de hint over de toets '5' voor killstreak staat. Meteen daarna gaat die op zwart.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
DervishD schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:30:
Das vreemd want ik kan met de middelste muisknop wel granaten gooien en met het muiswiel kan ik ook van wapen wisselen. raar dat dat bij jou niet kan. Dat van de gevoeligheid snap ik ook niet goed. Bij mij staat die op 50 en dat vind ik een mooie middenweg.
dan mag jij zeggen hoe je dat ingesteld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik was ff in de war. Ik kan met het muiswieltje idd niet van wapen wisselen. Ik kan met de middelste muisknop wel granaten gooien.

Ik werd er trouwens ook net afgegooid dus het zal wel iets met de servers zijn.

Edit: de servers doen het bij mij nu weer normaal.

[ Voor 11% gewijzigd door DervishD op 01-04-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn er weer inderdaad. Hoe zit het met die backpack enzo? Ik heb nu alleen een petje en een zonnebril. Duurt het zo lang voordat er daarvoor iets beschikbaar wordt? Ook zie ik dingen voorbijflitsen als puzzlestukjes waarvan ik geen enkel idee heb waarvoor ze dienen.

Edit: Is dit spel Nederlands? Of in ieder geval door Nederlanders gemaakt?
Op een deur zag ik, bijna onleesbaar, dit staan: Uitrit: Verboden te parkeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Nu online
DervishD schreef op maandag 01 april 2013 @ 17:56:
Ik was ff in de war. Ik kan met het muiswieltje idd niet van wapen wisselen. Ik kan met de middelste muisknop wel granaten gooien.
OK, dan zal ik eens naar mijn key bindings kijken.

Maar wapen wissel met 1,2,3 en 4 is zooooo pre-2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:36

Thompson

Beeromaniac

Gisteren ook even gespeeld. Best een leuk spel maar alles komt behoorlijk onoverzichtelijk over (met name in de menu's e.d.) iemand wellicht tijd voor een mooie topicstart waarin een en ander wat duidelijker wordt?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Onoverzichtelijk? Ik heb jarenlang alleen maar Linux op mijn pc gedraaid en heb sinds een maand of 2 voor het eerst in m'n leven zelf een pc waar ook Windows op staat. Ik speel nu ook voor het eerst een aantal spellen waaronder dus Arctic Combat. Als ik er als complete noob uit kan komen dan moet het jou ook lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:38
Wat is hier 'tactical' aan? Zo te zien is het gewoon een CoD-clone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Lee245 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:56:
Wat is hier 'tactical' aan? Zo te zien is het gewoon een CoD-clone.
indeed een free to pay/play cod copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zat net toch een kerel in een game.. volgens mij was het ook de enige met een backpack op zijn rug. Hij was niet dood te krijgen met een G3 Assault Rifle. Pas toen ik mijn sniper erbij pakte heb ik even mijn K/D streak rechtgetrokken. Ben toch benieuwd wat die nou had.
Pagina: 1