Ik stak afgelopen dagen m'n eigen systeem samen, met wat ups en downs is alles werkende. Nu wou ik linux server 12.10 gaan installeren en dat loopt eigenlijk wel vlot tot op het moment ik de harde schijven moet gaan selecteren.
Ik heb drie HDD's die op sata zijn aangesloten en 1 SSD die op sata 3 is aangesloten. Nu herkent linux tijdens de installatie die SSD perfect. Het is bij de HDD's dat het mis loopt, hij herkent er maar 1? Ik slaag er niet in om ze alle drie tevoorschijn te toveren.
Is er een instelling ofzo waar het mis gaat? Moet ik iets speciaals doen?
Moederbord: ASRock B75 Pro3-M
HDD's: Western Digital Red WD30EFRX, 3TB
SSD: Samsung 840 series Pro 256GB
Juist even getest met exci 5.1, daar vindt hij zelf geen enkele HDD. De rest vindt hij wel. (RAM/Processor/3 netwerk kaarten + onboard, ...)
Ik heb drie HDD's die op sata zijn aangesloten en 1 SSD die op sata 3 is aangesloten. Nu herkent linux tijdens de installatie die SSD perfect. Het is bij de HDD's dat het mis loopt, hij herkent er maar 1? Ik slaag er niet in om ze alle drie tevoorschijn te toveren.
Is er een instelling ofzo waar het mis gaat? Moet ik iets speciaals doen?
Moederbord: ASRock B75 Pro3-M
HDD's: Western Digital Red WD30EFRX, 3TB
SSD: Samsung 840 series Pro 256GB
Juist even getest met exci 5.1, daar vindt hij zelf geen enkele HDD. De rest vindt hij wel. (RAM/Processor/3 netwerk kaarten + onboard, ...)
[ Voor 7% gewijzigd door Amarog op 31-03-2013 14:24 ]