Lian Li PC-Q09FNA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimZzter
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:18
Beste mensen..

Ik heb een vraag betreffende de Lian Li PC-Q09FNA

pricewatch: Lian Li PC-Q09FNA

Ik ben bezig met het bouwen van een HTPC en wil graag deze kast hiervoor gebruiken.
Ook past hierin een Bluray speler maar daarvoor kan ik het volgende nergens vinden..

De behuizing is zoals je kan zien zilver van kleur, helaas zijn alle Bluray spelers die passen zwart qua front..
Ik kan dus nergens vinden of het zilveren frontje van de kast gemonteerd kan worden op de lade van de Bluray speler (of dat deze wegklapt of iets dergelijks)

Mij lijkt het helaas een afdekplaatje als ik sommige foto's bekijk en kom ik dus toch uit op de zwarte versie van de kast omdat dan wel de zwarte Bluray speler erin verwerkt kan worden.
Zou je zeggen "doe er geen speler in" ..Helaas, speler is echt nodig..

Ik weet niet of iemand deze kast in zijn bezit heeft?

Alvast bedankt voor alle moeite en reacties..

:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-07 12:55

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

als ik http://img26.imageshack.us/img26/528/pcq09b.jpg bekijk, dan zie ik de tekstopschriften van de bluray-speler en zul je dus of opzoek moeten gaan naar een zilveren optische drive, of toch de zwarte kast

edit; ik zie net dat dit een andere kast is

[ Voor 10% gewijzigd door NLBUURMAN op 31-03-2013 16:00 ]

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimZzter
ja ik zie inderdaad wat je bedoelt...

maar idd tis een andere kast dus er kan nog hoop zijn.. niemand???

Zwarte is in principe wel een optie hoor, echter ist wel jammer dat je dan al die logo's op je speler te zien krijgt....

[ Voor 36% gewijzigd door JimZzter op 01-04-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 09:04
JimZzter schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:01:

maar idd tis een andere kast dus er kan nog hoop zijn.. niemand???

Zwarte is in principe wel een optie hoor, echter ist wel jammer dat je dan al die logo's op je speler te zien krijgt....
Matchende spuitbus met zilveren verf zien te scoren? Weet dan alleen niet hoe het met je eject button komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Zwart is idd ook een optie. Maar houd er rekening mee dat het een Slim ODD bay is (of laptop formaat DVD). Ook denk ik dat je er een soort cover panel bij krijgt om op de speler aan te brengen zodat je niks meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimZzter
Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 01:19:
Zwart is idd ook een optie. Maar houd er rekening mee dat het een Slim ODD bay is (of laptop formaat DVD). Ook denk ik dat je er een soort cover panel bij krijgt om op de speler aan te brengen zodat je niks meer ziet.
Dit kan ik dus nergens terug vinden idd.. of er een soort van coverpanel bij zit om de zwarte voorkant van een bluray of dvd speler weg te kunnen werken.. kan nergens een duidelijk antwoord vinden of plaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-07 21:23

job

Als ik de (erg beperkte) handleiding goed bekijk, is de bezel (dat metalen plaatje waar de odd kan) vastgezet met schroeven. En is alleen geschikt voor als er geen odd in de behuizing zit.

Had je een behuizing met een 5.1/4 inch dvd-rom dan had je dit kunnen aanschaffen: http://www.lian-li.com/v2...=2&sc_index=6&ss_index=38
Voor een slimline hebben ze helaas niets te koop. Maar wellicht dat andere fabrikanten zoiets verkopen, al is de kans op kleurverschil dan groot. Of je moet met de bijgeleverde bezel zelf gaan knutselen.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 02-04-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimZzter
job schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:54:
Als ik de (erg beperkte) handleiding goed bekijk, is de bezel (dat metalen plaatje waar de odd kan) vastgezet met schroeven. En is alleen geschikt voor als er geen odd in de behuizing zit.

Had je een behuizing met een 5.1/4 inch dvd-rom dan had je dit kunnen aanschaffen: http://www.lian-li.com/v2...=2&sc_index=6&ss_index=38
Voor een slimline hebben ze helaas niets te koop. Maar wellicht dat andere fabrikanten zoiets verkopen, al is de kans op kleurverschil dan groot. Of je moet met de bijgeleverde bezel zelf gaan knutselen.
Helaas kwam ik ook toot die conclusie ja, dat de bezel er met schroeven op vast zit..

Erg jammer, maar de keuze is nu wel duidelijk, helaas zal ik toch even verder moeten kijken of de zwarte moeten nemen :) ;)
Pagina: 1