Onkyo kopen

Pagina: 1
Acties:

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-01 20:18
Ik wil binnekort een reciever kopen nu is mijn oog gevallen op een Onkyo.
nu wil ik wel DAB+ ondersteuning,ik heb al wat rond gekeken maar om DAB+ te ontvangen heb je de UP-DT1 DAB+Tuner nodig (die je nergens in Nederland kan kopen)nu is mijn vraag is er een een Onkyo met ingebouwde DAB+ ?.

• pronkje

Verwijderd

Kunnen anderen luidsprekers aan. Die kastjes zijn ook los te kopen. Google is je grootste vriend om naar een Onkyo met DAB+ te zoeken!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Moet het een Onkyo zijn? Met receiver bedoel je een surround versie met ook HDMI en zo, neem ik aan?

[ Voor 11% gewijzigd door mr.paaJ op 31-03-2013 21:59 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Jammer dat Onkyo niet een DAB ingebouwd heeft in de receiver. In plaats dat er een losse kast geplaatst moet worden.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• pronkje
mr.paaJ schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:58:
Moet het een Onkyo zijn? Met receiver bedoel je een surround versie met ook HDMI en zo, neem ik aan?
eventueel kan ik ook een andere naam nemen,maar ik hoor en lees zo veel positieve dingen van Onkyo.
En ja met een reciever bedoel ik HDMI en surround.

Verwijderd

Dat is allemaal niet zo heel vreemd. DAB begint nu eindelijk een beetje ingeburgerd te raken. Tot die tijd was het helemaal niet interessant voor fabrikanten om het in te bouwen in hun recievers. Als ik jou was zou ik een paar maanden geduld hebben totdat her en der weer nieuwe modellen uitkomen. Goede kans dat die met DAB geleverd worden.

• pronkje
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:45:
Dat is allemaal niet zo heel vreemd. DAB begint nu eindelijk een beetje ingeburgerd te raken. Tot die tijd was het helemaal niet interessant voor fabrikanten om het in te bouwen in hun recievers. Als ik jou was zou ik een paar maanden geduld hebben totdat her en der weer nieuwe modellen uitkomen. Goede kans dat die met DAB geleverd worden.
Ik ben er uit ik kijk wel naar een ander merk,denk pioneer
Pagina: 1