Ik overweeg de aanschaf van de Triggertrap Mobile. Dit is een dongle die je op je camera kunt aansluiten en vervolgens kun je er allemaal leuke dingen mee doen, zoals timelapse, long exposure en nog veel meer. De dongle is per camera verschillend, het ontvangertje is telkens hetzelfde. Er is een IOS en Android app waarbij je (weliswaar via een kabeltje) de mobiele telefoon als remote kunt gebruiken. Aangezien een normale remote voor mijn camera (OM-D) evenveel kost als de Triggertrap Mobile, lijkt mij de laatste veel praktischer en veelzijdiger.

Hebben jullie ervaring met dit apparaat? Ik las leuke verhalen over dat de Nederlandse bedenker/bouwer zijn startup via kickstarter gefund kreeg. Dat doet me altijd extra deugd
.

Ik wil het apparaat binnenkort gebruiken tijdens een reis door IJsland, waarbij ik graag timelapse filmpjes wil maken, maar ook long exposure foto's van de avond/nacht en heel misschien Aurora Borealis (maar dat zal in mei niet echt lukken).
Ik zag er nog geen topic over, dus maakte ik die maar zelf aan. Ik heb trouwens geen aandelen in het bedrijf
.

Hebben jullie ervaring met dit apparaat? Ik las leuke verhalen over dat de Nederlandse bedenker/bouwer zijn startup via kickstarter gefund kreeg. Dat doet me altijd extra deugd

Ik wil het apparaat binnenkort gebruiken tijdens een reis door IJsland, waarbij ik graag timelapse filmpjes wil maken, maar ook long exposure foto's van de avond/nacht en heel misschien Aurora Borealis (maar dat zal in mei niet echt lukken).
Ik zag er nog geen topic over, dus maakte ik die maar zelf aan. Ik heb trouwens geen aandelen in het bedrijf