Ik heb een excel vraag...
Ik speel iedere dag Command and Conquer: Timberium Alliances.
Iedere dag verplaats ik mijn bases naar een andere kant van de map. Ik wilde de routes van mijn bases in excel 2007 of 2010 in een soort map weer te geven. Maar ik weet niet hoe.
In de spel heeft een map een vorm van een cirkel.
Buiten cirkel is zee. 1e regel & kolom nummer is 0:0, laatste regel & kolom nummer is 1600:1600.
bijv:
dag 1
basis A: 833:258
basis B: 900:253
basis C: 901:235
dag 2:
basis A: 843:278
basis B: 875:982
basis C: 931:239
enzovoort...
Ik wilde de verplaatsingen van mijn bases met een lijn zichtbaar maken.
Zo kan ik zien waar ze heen gaan of ze keren om...
Lang geleden had ik een soort grafiek gezien, waar de lijnen ook naar negatief getrokken werden... dus naar linkerkant en dan naar bovenkant of onderkant in plaats van rechterkant en bovenkant of onderkat. Ik weet het niet meer hoe ik dat moet doen...
Hopelijk zijn er ook professionele excel gebruikers op forum
Ik speel iedere dag Command and Conquer: Timberium Alliances.
Iedere dag verplaats ik mijn bases naar een andere kant van de map. Ik wilde de routes van mijn bases in excel 2007 of 2010 in een soort map weer te geven. Maar ik weet niet hoe.
In de spel heeft een map een vorm van een cirkel.
Buiten cirkel is zee. 1e regel & kolom nummer is 0:0, laatste regel & kolom nummer is 1600:1600.
bijv:
dag 1
basis A: 833:258
basis B: 900:253
basis C: 901:235
dag 2:
basis A: 843:278
basis B: 875:982
basis C: 931:239
enzovoort...
Ik wilde de verplaatsingen van mijn bases met een lijn zichtbaar maken.
Zo kan ik zien waar ze heen gaan of ze keren om...
Lang geleden had ik een soort grafiek gezien, waar de lijnen ook naar negatief getrokken werden... dus naar linkerkant en dan naar bovenkant of onderkant in plaats van rechterkant en bovenkant of onderkat. Ik weet het niet meer hoe ik dat moet doen...
Hopelijk zijn er ook professionele excel gebruikers op forum