Toon posts:

[Windows RT] Doodbloeden of doorgroeien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi jongens,

Ik heb een Microsofts surface RT 64gb aangeschaft. Nu lees ik op meerde nieuws sites dat de verkopen van de tablet zeer slecht gaan en dat meerdere fabrikanten er niks voor willen ontwikkelen.

Als er weinig apps voor ontwikkeld worden is dat op zich niet zo erg, maar het zou natuurlijk wel heel vervelend zijn indien de doorontwikkeling van de RT software gestaakt wordt door microsoft.

Wat denken jullie, gooit Microsoft nog een paar miljoen tegen RT aan en gaat het toch een verkoopsucces, adaptatie succes worden. Of heb ik mijzelf in de voet geschoten door deze tablet aan te schaffen?

Offtopic: ik vind het een behoorlijk fijn systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:55

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ja, toevallig vandaag een uitzending gehoord via BNR radio. De PC, websites .... wie heeft het er nog over? Dat is dus op de weg terug en de toekomst zijn apps. Maar ja, dat besef komt in Nederland altijd jaren later. Volgens mij zit je met de Surface RT helemaal goed.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:10
Websites zijn gewoon part of life tegenwoordig. Apps zijn nog wat "nieuw" en wat mij betreft echt niet de toekomst. De app-situatie is niet houdbaar, om voor iedere site voor drie of vier platformen een app te maken, alleen maar voor een plekje in de store. Niet voor niets dat veel van die "ik heb een site dus ik moet ook een app"-apps niet meer zijn dan een web control in een app.

Wat betreft Windows RT. Windows RT is in feite gewoon Windows 8 gecompileerd voor ARM, dus weinig moeite voor MS om te blijven ondersteunen dus ik zou je geen zorgen maken!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:27

Onbekend

...

Zolang "applicaties" in webbrowsers nog steeds (veel) trager zijn dan normale applicaties zal het nog wel eventjes duren voordat aps verdwijnen.
Een ander probleem is de maximaal toelaatbare opslagcapaciteit van een webbrowser in een cookie. Meestal is dat vooraf gedefinieerd, en mag je niet een een paar (tientallen) megabytes aan data in een cookie opslaan.
Als je je voorstelt dat sommige applicaties gigabytes aan geheugen nodig hebben, zal dat zeker nog niet gebeuren.

[ Voor 17% gewijzigd door Onbekend op 31-03-2013 18:10 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor bovenstaande reacties, die stellen mij weer gerust :)