Ik heb zojuist een 7870 sapphire aangeschaft, nu zit ik meteen probleem. Ik kan pas volgende week donderdag een nieuwe voeding aanschaffen maar ik wil wel al gamen. Nu heb ik een voeding van max 350 watt, kan ik hiermee gamen? Nu weet ik bijna zeker dat dit niet kan maar wat kan er gebeuren als ik het toch doe? Is dit schadelijk voor andere componenten of kan ik het gewoon proberen, het maakt me niks uit of de voeding kapot gaat want ik krijg donderdag een nieuwe maar maakt wel uit als me moederbord of iets anders kapot gaat. Verder zit er een intel mobo in met een q8300 quad processor, 4gb ram, 1gb hdd en een dvdrom. Hoop advies te krijgen en helderheid over wat er precies kan gebeuren als ik het doe. Alvast bedankt.
Als een voeding kapot gaat kan hij ook je moederbord en de rest van de componenten beschadigen, dus zeker niet doen. Ik weet niet welke voeding je op het oog hebt, maar dit is een goede die het wel trekt: pricewatch: XFX Pro 550W
Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996
Heb al een seasonic 520 modulair voeding besteld, word blijkbaar dus wachten. Bedankt voor uw snelle reactie. Dit topic mag gesloten worden
pricewatch: Seasonic M12II 520W
Deze? Prima keuze, veel plezier ermee
Deze? Prima keuze, veel plezier ermee
[ Voor 100% gewijzigd door MartijnLoarne op 30-03-2013 21:02 ]
Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996